دختران با مطالعه از زندگی حضرت معصومه (س) الگوسازی کنند


دختران با مطالعه از زندگی حضرت معصومه (س) الگوسازی کنند

چام زاده خاطرنشان کرد: دختران امروز با مطالعه از زندگی حضرت معصومه (سلام الله علیها) می‌توانند درس‌های اخلاقی بیاموزنند و در زندگی شخصی خود الگو سازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت کانون فرهنگی و هنری شهید علمدار مسجد امام حسین (علیه السلام) یاسوج، کانون ویژه خواهران جشن «دختران آفتاب» برگزار شد .

«حجت الاسلام سید علی چام زاده» در این همایش ضمن عرض تبریک دهه کرامت در زمینه میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر، اظهار داشت: امروز سخن از ولادت بانویی است که با قدم های پرحیات خود، به سرزمین کویری قم زندگی وهدایت بخشید و در نزد ایرانیان، سنت حمایت از ولایت را جاری ساخت

دختران با مطالعه از زندگی حضرت معصومه (س) الگوسازی کنند

این مبلغ حوزه علمیه با اشاره به اینکه حضرت معصومه (سلام الله علیها) بانویی است که ایرانیان سر سفره باکرامتش نشسته و وجود خود را از یمن وجود او و برادرش می‌دانند، گفت: برای نخستین بار حضرت امام رضا (علیه السلام) ایشان را با لقب معصومه، یعنی عصمت و پرهیز از هر گونه گناه شناختند.

وی یادآور شد: حضرت معصومه (سلام الله علیها) دارای اخلاق پسندیده ای بود که از زمان خود گرفته تا عصر حاضر، بهترین الگو برای جامعه به ویژه دختران است.

دختران با مطالعه از زندگی حضرت معصومه (س) الگوسازی کنند

چام زاده خاطرنشان کرد: دختران امروز با مطالعه از زندگی حضرت معصومه (سلام الله علیها) می‌توانند درس‌های اخلاقی بیاموزنند و در زندگی شخصی خود الگوسازی کنند.

«مهناز تیرزه» هم در این همایش ضمن تبریک دهه کرامت و برشمردن فضایل حضرت معصومه (سلام الله علیها) و کرامات امام رضا (علیه السلام)، در زمینه فعالیت ها و اهداف کانون های فرهنگی و هنری به ویژه تشکیلات زنان در مسجد نکاتی را بیان کرد.

کارشناس امور خواهران ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد شبکه‌سازی و تقویت کار تشکیلاتی در بستر «مسجد طراز اسلامی» و تلاش در جهت قرار گرفتن مسجد به عنوان پایگاه فعالیت‌های حوزه زن و خانواده را از مهم ترین اهداف فعالیت های ستاد کانون های فرهنگی و هنری دانست.

شایان ذکر است به مناسبت روز دختر و میلاد پربرکت حضرت معصومه (سلام الله علیها) مداح اهل بیت (علیهم السلام) به مولودی خوانی در وصف این بانوی بزرگ پرداخت و در ادامه، از خواهران عضو کانون که نام «معصومه» داشتند و همچنین دختران فعال حوزه مسجد با اهداء جوایزی تجلیل و تقدیر شد .

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟