شایسته: از نامزدی انتخابات رئیس فدراسیون تنیس انصراف ندادم/ بابت کسب نتیجه ضعیف در مسابقات دیویس کاپ شخصا عذرخواهی کردم


رئیس فدراسیون تنیس گفت: از نامزدی انتخابات رئیس فدراسیون تنیس انصراف ندادم و همچنان منتظر هستیم تا این مراسم برگزار شود.

مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس در حاشیه مجمع هم اندیشی سالیانه در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برگزاری اولین جلسه این مجمع و تصمیمات اتخاذ شده توسط مسئولان ورزشی، بیان کرد: اینکه کمیسیون‌ها برای اولین بار در کمیته ملی المپیک به فعالیت می‌پردازند را می‌توان اتفاق خوبی تلقی کرد. کمیسیون‌ها به نحو مطلوب فعالیت‌های خود را آغاز کرده و در حال پیگیری آن‌ها هستند.

شایسته: از نامزدی انتخابات رئیس فدراسیون تنیس انصراف ندادم/ بابت کسب نتیجه ضعیف در مسابقات دیویس کاپ شخصا عذرخواهی کردم

وی افزود: همین که جمعی از خانواده ورزشی، اساتید دانشگاهی و علاقه‌مندان به ورزش در این کمیته حضور دارند و نقاط نظر خود را به صورت بهینه سازی در امر ورزش و در حوزه‌های مختلف آن از جمله عناوین هجده گانه کمیته‌های مختلف عنوان می‌کنند، خود می‌تواند کمک جدی به توفیق و توسعه آینده ورزش بکند.

باید با قدرت برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تلاش کنیم

شایسته در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: ما تنها یک سال برای المپیک ۲۰۲۰ فرصت داریم بنابراین تلاش همه ما باید بر این باشد که بتوانیم با قدرت و قوت اول برای کسب سهمیه و دوم نتایجی که در این تورنمنت می‌تواند برای ما اتفاق بیافتد کوشش کنیم. در این راستا نیز از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون ها، ورزشکاران و مربیان ورزشی را حمایت کنیم.

امیدوارم با کمک یکدیگر در ارتقای ورزش موثر عمل کنیم

مطمئنم این روند رو به رشدی که در کمیته ملی المپیک با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی اتفاق افتاده می‌تواند اتفاقات خوبی را برای ورزش ما به ثمر برساند. امیدوارم همگی دست به دست هم دهیم و کمک کنیم که با یکدلی در المپیک ۲۰۲۰ افتخار بزرگ دیگری را برای ورزش کشورمان رقم بزنیم.

از نامزدی انتخابات رئیس فدراسیون تنیس انصراف ندادم

شایسته در مورد شائبه انصراف از نامزدی انتخابات فدراسیون تنیس عنوان کرد: از انتخابات تنیس انصراف ندادم و شهریور ماه سال گذشته ثبت نام را انجام دادیم و من و یک کاندیدای دیگر تایید صلاحیت شدیم و همچنان منتظر هستیم تا زمان برگزاری انتخابات اعلام شود.

بلاتکلیفی در تعویق برگزاری انتخابات به تنیس ضربه زد

او ادامه داد: شخصا درخواست دارم هر چه سریع‌تر در این رابطه تعیین تکلیف صورت گیرد. چرا که اگر در حوزه مدیریت بلاتکلیفی حاکم باشد طبیعتا زیر مجموعه کمی احساس خاصی وجود دارد، هرچه قدر که سرپرست هم با قدرت به کار خود ادامه دهد. این اتفاق به ورزش ما ضرر می‌زند که طبیعتا ضرر آن را خوردیم. چه مجید شایسته چه هر فرد دیگری که شایسته مدیریت در فدراسیون تنیس است بهتر است به زودی مشخص شود تا درنهایت این خانواده با پایه سازی خوب و تلاش جدی که در این سال‌ها داشته است، بتواند آینده خوبی داشته باشد.

شایسته: از نامزدی انتخابات رئیس فدراسیون تنیس انصراف ندادم/ بابت کسب نتیجه ضعیف در مسابقات دیویس کاپ شخصا عذرخواهی کردم

بابت کسب نتیجه ضعیف در مسابقات دیویس کاپ شخصا عذرخواهی کردم

رئیس فدراسیون تنیس در مورد رتبه آخر در مسابقات دیویس کاپ و واگذاری چهار بازی آسیایی توسط تیم ملی مردان اظهار کرد: به قول معروف در این مسابقات باختیم بد هم باختیم! البته در این دوره از رقابت‌ها ۷۵ درصد ترکیب تیم کاملا تغییر کرده بود و بابت کسب این رتبه و نتیجه ضعیف من و سرمربی تیم عذرخواهی کردیم.

استعدادیابی خوبی در تنیس انجام دادیم

شایسته در خصوص بحث استعدادیابی در تنیس عنوان کرد: امیدواریم من یا هر فرد دیگری تلاش کنیم تا تنیس به جایگاه واقعی خود برسد. با این حال آینده خوبی در انتظار تنیس کشور است چرا که در زمینه پایه استعداد‌های خوبی داریم که آینده تنیس کشور را می‌سازند.

باید برای صدور روادید برنامه ریزی جدی تری داشته باشیم.

او در ارتباط با مشکلات فدراسیون تنیس در بحث صدور روادید برای بازیکنان تیم ملی تنیس عنوان کرد: اگر برنامه ریزی ما مرتب‌تر باشد و کمی به فکر آینده باشیم طبیعتا این مشکلات کمتر به وجود می‌آید. ولی شرایط کشور ایجاب می‌کند که برنامه ریزی جدی تری در این زمینه داشته باشیم. در هر صورت بحران‌هایی برای تیم‌های ملی ما ایجاد می‌شود که طبیعتا وقتی به ما مدیر می‌گویند باید برنامه ریزی و مدیریت داشته باشیم تا مشکلات به حداقل برسد.

او افزود: خوشبختانه با کمک‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در کنار فدراسیون‌ها انجام می‌دهند و حامی هستند، امیدوارم این قبیل مشکلات به حداقل خود برسد و با فراغ بال و انگیزه زیاد بتوانند خود را برای موفقیت‌های آتی المپیک ۲۰۲۰ مهیا کنند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین رنکینگ تنیس جهان اعلام شد/ نادال همچنان در صدر

انتهای پیام/

اظهارات شایسته در مورد وضعیت تنیس کشور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی