قزوین، میزبان المپیاد استعدادهای برتر کشور در پنج رشته ورزشی است


قزوین، میزبان المپیاد استعدادهای برتر کشور در پنج رشته ورزشی است

قزوین - ایرنا - استان قزوین در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور، میزبان پنج رشته ورزشی است که نقش موثری در بررسی ظرفیت و توانایی ورزشکاران استان خواهد داشت.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین چهارشنبه شب در دومین جشنواره ورزشی بانوی کرامت که توسط هیأت ورزش‌های همگانی و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: تلاش شده در سه رشته قایقرانی اسلالوم، بسکتبال و بدمینتون بانوان نیز میزبانی مسابقات بر عهده استان باشد.

افسانه حسن نایبی اضافه کرد: در سال گذشته تعداد ورزشکاران سازمان یافته قزوین به ۸۰ هزار و ۳۴۸ نفر رسید که در طول سال‌ها اخیر بی سابقه بوده است.

حسن نایبی ادامه داد: در سال جاری نیز تلاش می‌شود با افزایش زیرساخت‌های ورزش این تعداد را به ۱۰۰ هزار نفر افزایش دهیم.

وی گفت: در سال های اخیر در سایه تعامل با مدیریت شهری قزوین زیرساخت‌های خوبی برای افزایش تحرک بانوان ایجاد شد که افتتاح بوستان بانوان در مینودر و فراهم سازی فضای جاده سلامت برای ورزش و فعالیت شبانه روزی علاقه مندان از جمله آنها است.

حسن نایبی اظهار داشت: همچنین طی این همکاری‌ها با شورا و شهرداری سال گذشته پنج تیم از قزوین در لیگ دسته یک کشور حضور داشتند که ۲ تیم شامل بسکتبال و والیبال برای زنان بود و به موفقیت‌هایی هم دست پیدا کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در فصل تابستان برنامه‌های مختلفی در حوزه ورزش با رویکرد همگانی و قهرمانی دارد، افزود: برگزاری مسابقات پرش با اسب با حضور ۴۰۰ شرکت کننده، مسابقات سافاری و رقابت های آفرود با ۱۱۷ ورزشکار از جمله این رقابت ها هستند.

۶۱۰۱*۷۳۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!