آرین‌منش رییس مجمع نمایندگان ادوار خراسان رضوی شد


آرین‌منش رییس مجمع نمایندگان ادوار خراسان رضوی شد

در نشستی با حضور اعضای مجمع نمایندگان ادوار خراسان در محل مجلس شورای اسلامی هیأت رئیسه مجمع نمایندگان ادوار خراسان رضوی تعیین شد.
به گزارش ایسنا-‌منطقه خراسان و به نقل از خبرگزاری حانه ملت، نخستین نشست مجمع نمایندگان ادوار خراسان رضوی با حضور اعضا برگزار و در این نشست اعضای هیأت رئیسه مشخص شدند.
اولین جلسه مجمع نمایندگان ادوار خراسان رضوی سه‌شنبه 18 تیرماه توسط مرکز نمایندگان ادوار در محل کمیسیون فرهنگی و همزمان با دهه کرامت برگزار شد.
دستور جلسه این نشست انتخابات هیات رئیسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی بود و سپس طبق آیین‌نامه کارگروها و مجامع استانی مرکز، آقای مجید اکبرنیا از مدیران مرکز و ناظر مجامع استانی با خیر مقدم به حضار و تبریک دهه کرامت، در خصوص اهمیت و بعد نظارتی مجلس، جایگاه آن در جلوگیری از انحرافات و ایرادات سیستمی و نیز پیشرفت بهتر امورات در مجلس و دولت مطالبی را عنوان کردند.
سپس در خصوص چگونگی راه‌اندازی مرکز و مجامع استانی و اهمیت و موقعیت آن در ارتباطات مجلس و مجریان امور در استانداری‌ها و نهایتا بهبود و تسریع امورات اشاراتی شد و طبق آیین‌نامه جلسه را به رئیس موقت آقای آرین‌منش از نمایندگان ادوار سپردند.
آرین‌منش نیز در خصوص اهمیت کار مجامع نمایندگان ادوار استان خراسان رضوی مطالبی را مطرح و به ترتیب حضار خود را معرفی و نکاتی را عنوان کردند.
پس از معرفی نمایندگان ادوار حاضر، زمانی، مشاور رئیس مجلس و سرپرست مرکز نمایندگان ادوار نیز در خصوص عملکرد مرکز نمایندگان در دو سال گذشته و جایگاه نمایندگان ادوار موضوعاتی را مطرح کرد، سپس طبق آیین‌نامه جلسه، برگزاری انتخابات به اکبرنیا سپرده و انتخابات با کمک عوامل اجرایی مرکز از جمله سید علی سادات ابهری مرکز برگزار شد.
این رأی‌گیری با حضور ۲۱ نفر و ۲۱ رأی مأخوذه انجام و در نتیجه به ترتیب جواد آرین‌منش به عنوان رئیس مجمع، علی ظفرزاده به عنوان نایب رئیس اول، عفت شریعتی به عنوان نایب رئیس دوم، حجت الاسلام عباسعلی رستمی به عنوان دبیر و مرتضی خیرآبادی به عنوان سخنگو به مدت دو سال انتخاب شدند.
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط