رایانه ALO اچ پی؛ ترکیب زیبایی و قدرت! (+فیلم/تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – کمپانی اچ پی یک دستگاه رایانه در کلاس آل این وان را وارد کاتالوگ فروش خود کرده که طراحی بسیار چشمگیری دارد. نمایشگر این رایانه از نوع خمیده 34 اینچ است که میدان دید جذابی را به ویژه برای بازی و نرم افزارهای گرافیکی ایجاد می کند. اچ پی اینبار نیز در کار طراحی حقیقتا موفق عمل کرده است. این محصول در ابعاد 18.03 در 7.87 در...

مجله آنلاین موبنا – کمپانی اچ پی یک دستگاه رایانه در کلاس آل این وان را وارد کاتالوگ فروش خود کرده که طراحی بسیار چشمگیری دارد. نمایشگر این رایانه از نوع خمیده 34 اینچ است که میدان دید جذابی را به ویژه برای بازی و نرم افزارهای گرافیکی ایجاد می کند.

اچ پی اینبار نیز در کار طراحی حقیقتا موفق عمل کرده است. این محصول در ابعاد 18.03 در 7.87 در 32.08 اینچ ارائه شده و سنگینی آن نیز برابر با 11.3 کیلوگرم است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید آلومینیوم پرداخت شده برای بدنه و این طراحی مینیمال یک انتخاب بینظیر است.

رایانه ALO اچ پی؛ ترکیب زیبایی و قدرت! (+فیلم/تصاویر)

در این محصول از پردازنده اینتل i7-8700T 6-core 2.40GHz استفاده شده و یک پردازنده گرافیکی جی تی اکس 1050 از کمپانی انویدیا با 4 گیگابایت رم جی دی دی آر5 با آن هماهنگ شده است. خوب این مجموعه آنقدر قدرتمند است که براحتی از پس برترین عناوین بازی روز برمی آید.

رایانه ALO اچ پی؛ ترکیب زیبایی و قدرت! (+فیلم/تصاویر)

نمایشگر 34 اینچ لمسی مجموعه از نوع کیو اچ دی با بزرگنمایی 3440 در 1440 است و اچ پی برای صدا باردیگر با بنگ اند اولافسن همکاری کرده است تا همه چیز درجه یک باشد!

رایانه ALO اچ پی؛ ترکیب زیبایی و قدرت! (+فیلم/تصاویر)

هارد این رایانه از نوع ساتا 7200 ار ام پی با ظرفیت 1 ترابایت است و برای آن 16 گیگابایت رم دی دی آر4 با باس 2666 در نظر گرفته شده است. دارای پورت های تاندربولت3، 5 پورت یو اس بی 3.1، پورت اچ دی ام آی، اترنت، کارتخوان 3 در 1 و همچنین ورودی میکروفون و هدفون است.

رایانه ALO اچ پی؛ ترکیب زیبایی و قدرت! (+فیلم/تصاویر)

روی پنل همراه این نمایشگر یک شارژر بدون سیم قرار داد که می توان انواع گجت ها با پشتیبانی از کیو آی را شارژ کرد. پشتیبانی از الکسای امازون نیز امکان کنترل صوتی رایانه را فراهم کرده است.

این محصول در صفحه آمازون 2049 دلار قیمت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در