سریال تلویزیونی بر اساس بازی Cuphead توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد


سریال تلویزیونی بر اساس بازی Cuphead توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد

بازی Cuphead ساخته استودیو کانادایی MDHR که در سال 2017 عرضه شد، یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی سال بود. بازی Cuphead ماه آینده برای سوییچ منتشر می‎شود؛ دی ال سی‎ها در راه هستند این بازی که ساخت از سال 2013 اعلام شده بود ابتدا برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی در سال 2017، سپس برای macOS در سال 2018 و در آخر برای نینتندو سوئیچ در سال...

بازی Cuphead ساخته استودیو کانادایی MDHR که در سال 2017 عرضه شد، یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی سال بود.

این بازی که ساخت از سال 2013 اعلام شده بود ابتدا برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی در سال 2017، سپس برای macOS در سال 2018 و در آخر برای نینتندو سوئیچ در سال 2019 عرضه شد. مجموع فروش بازی Cuphead تاکنون از مرز چهار میلیون نسخه در جهان عبور کرده است که برای یک عنوان مستقل آمار بسیار خوبی است. اولین اکسپنشن بازی با نام The Delicious Last Course قرار بود سال جاری منتشر شود، اما چندی پیش در خبری اعلام شد که عرضه آن تا سال آینده به تاخیر افتاده است. اکنون به نظر می‌رسد که فرصت دیدار دوباره با کاپ‌هد توسط شبکه نتفلیکس فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت The Hollywood Reporter نتفلیکس به همراه شرکت King Features Syndicate و البته استودیو MDHR خالق بازی، کار تولید این سریال اوریجینال را به زودی آغاز خواهند کرد. اقتباس تلویزیونی بازی Cuphead همان استایل انیمیشنی دهه 1930 میلادی را خواهد داشت که داستان قهرمانان اصلی داستان، کاپ‌هد و ماگ‌من و قماری که با شیطان کرده بودند را ادامه خواهد داد. چاد و جرد مولدنهاور، دو برادر خالق بازی از استودیو MDHR به همراه سی.جی کتلر از King Features تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

بخش انیمیشن‌سازی شبکه نتفلیکس مسئولیت اصلی ساخت و تولید سریال را بر عهده دارند که دیو واستون (تهیه‌کننده سری انیمیشن‌های کوتاه میکی ماوس) آن را تهیه خواهد کرد. در خبر منتشر شده به تاریخ احتمالی پخش سریال تلویزیونی اشاره‌ای نشده و به این زودی‌ها نیز نباید منتظر خبری از آن ماند. اما باید اشاره کرد که رشد و گسترش دنیای بازی Cuphead به دیگر مدیوم‌ها جای خوشحالی دارد. تا آن زمان می‌توانیم تیزر بسته الحاقی را بار دیگر مشاهده کنیم و منتظر آن بمانیم.

سریال تلویزیونی بر اساس بازی Cuphead توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان