#شهدای_پیرانشهر/ امنیت فروشی نیست


#شهدای_پیرانشهر/ امنیت فروشی نیست

کاربران فضای مجازی در واکنش به شهادت سه تن از پاسداران نیروی زمینی سپاه هشتگ #شهدای_پیرانشهر را داغ کردند.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما ؛ دیروز قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه (ع) از شهادت سه تن از رزمندگان غیور این قرارگاه در حادثه تروریستی پیرانشهر خبر داد؛ حادثه‌ تلخی که سه تن از دلیرمردان این سرزمین را به کاروان شهدای کربلا رساند.
انتشار این خبر ناگوار در رسانه‌ها سبب شد کاربران فضای مجازی طوفان توییتری را با هشتگ #شهدای_پیرانشهر به راه بیاندازند و از مظلومیت پاسداران سپاه انقلاب اسلامی بنویسند؛ همچنین کاربران فضای مجازی به تروریست‌ها و عاملان شهادت این سه پاسدار گوش زد کردند که انتقام سختی در انتظار آن ها خواهد بود.
عصر دیروز خودروی حامل رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) که در حال انجام ماموریت بود‌، در محل ورودی شهرستان پیرانشهر مورد حمله تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت‌ که در‌ این حادثه تروریستی سه تن از رزمندگان غیور قرارگاه حمزه به نام‌های حاصل احمدی‌، ستار پیروتی و امید ملازاده به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر نیز مجروح شد. به گفته روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه (ع) اقدامات اطلاعاتی و عملیات تعقیب تروریست‌های متواری ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل