دستگیری کلاهبردار بدل انداز


دستگیری کلاهبردار بدل انداز

ماموران کلانتری 135 آزادی، در گشت‌زنی روز سه شنبه با فردی روبه‌رو شدند که تعدادی مجسمه داشت و پیش‌تر به جرم بدل‌اندازی دستگیر شده بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این فرد برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد و بررسی‌های بیشتر نشان داد این مرد ۳۲ ساله که ساکن یکی از شهرستان‌های غربی استان تهران است، پیش‌تر به جرم بدل‌اندازی بازداشت و به دلیل نداشتن شاکی خصوصی آزاد شده بود.
وی در تماس تلفنی با افراد مختلف مدعی می‌شد که چاه‌کن و از اتباع افغانستان است و عنوان می‌کرده که تعدادی مجسمه طلا حین حفر چاه و در انتهای چاه پیدا کرده است، اما به دلیل تابعیت خود قادر به فروش مجسمه‌ها نیست.
این متهم در قرار حضوری می‌گفته که حاضر است مجسمه‌ها را به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان بفروش برساند.
وی با معرفی خود با نام سخا در قرار حضوری، با بریدن بخش بالایی مجسمه با استفاده از قیچی، قطعه جدا شده از سر مجسمه را با قطعه‌ای طلا در دستش عوض می‌کرده و طلا را به خریدار می‌داده است.
این فرد با ارائه طلا از خریدار می‌خواسته است طلا را بررسی و پس از اطمینان از اصل بودن طلا، برای خرید مجسمه‌ها اقدام کند و این در صورتی است که جنس مجسمه‌ها از فلز برنج بود و متهم به طرز ماهرانه‌ای مجسمه‌ها را به شکل عتیقه در می‌آورد.
سرهنگ سعید آقایاری رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: همه افرادی که مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به کلانتری ۱۳۵ آزادی مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی