رشد 60 درصدی اعتبارات شهرستان خدابنده در سال جاری


رشد 60 درصدی اعتبارات شهرستان خدابنده در سال جاری

زنجان - ایرنا- فرماندار شهرستان خدابنده از اختصاص اعتبار 840 میلیارد ریالی به این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته 60 درصد رشد دارد.

ایوب بیگدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی یکی از مهم‌ترین اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی است، افزود: عمده اقدامات دولت تدبیر و امید نیز در راستای تحقق این امر مهم بوده است که ارتقای شاخص‌های توسعه در خدابنده یکی از مصادیق آن به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: قبل ازدولت تدبیر و امید تنها به ۱۵ درصد روستاهای شهرستان خدابنده گازرسانی شده بود ولی اکنون بالای ۸۰ درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند که با تکمیل طرح‌های در دست اجرا این میزان به بالای ۹۷ درصد خواهد رسید.

بیگدلی اظهار داشت: هم اکنون صددرصد جمعیت شهری در خدابنده از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان نیز با بهره‌برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) که عملیات اجرایی آن آغاز شده، سرانه تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت در شهرستان خدابنده از میانگین کشوری بالاتر خواهد رفت.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه عمده مشکلات این شهرستان در زمینه راههای ارتباطی است، گفت: با آغاز عملیات اجرایی تعریض مسیر قیدار - ابهر و پیگیری پیشرفت طرح ۲ بانده شدن محور سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ بخشی از کاستی‌ها در این حوزه جبران می‌شود.

شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از ۲۲۰ روستای دارای سکنه، ۱۶۴ هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.

۳۰۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403