هافبک پیشین پرسپولیس در آستانه توافق با تیم ترکیه ای


هافبک سابق پرسپولیس در آستانه توافق با تیمی در لیگ دسته اول ترکیه است. نوشته هافبک پیشین پرسپولیس در آستانه توافق با تیم ترکیه ای اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هافبک پیشین پرسپولیس در آستانه توافق با تیم ترکیه ای

پیام صادقیان در آستانه بازگشت به لیگ ترکیه
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۹
هافبک پیشین پرسپولیس در آستانه توافق با تیم ترکیه ای

هافبک سابق پرسپولیس در آستانه توافق با تیمی در لیگ دسته اول ترکیه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیام صادقیان که بعد از جدایی از پرسپولیس، تجربه حضور در نفت تهران و ماشین سازی را به دست آورد، در نهایت راهی سوپرلیگ ترکیه شد و تیم عثمانلی اسپور را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد.

عثمانلی البته نتوانست در پایان آن فصل حضورش در لیگ برتر را تداوم بخشد و به لیگ دسته اول سقوط کرد. صادقیان نیم فصل در این تیم و در لیگ دسته اول نیز بازی کرد اما در ادامه در توافقی با این باشگاه جدا شد و به لیگ برتر ایران بازگشت. بازگشت به فوتبال ایران با توافق با علی کریمی و حضور در سپیدرود رشت همراه شد اما این انتقال نیز به پایان فصل نکشید و با جدایی علی کریمی این بازیکن نیز به حضورش پایان داد.

پیام صادقیان این روزها در ترکیه حضور دارد و مذاکرات خود برای حضور در فوتبال این کشور را دنبال می‌کند. طبق شنیده‌ها این بازیکن قصدی برای ادامه بازی در فوتبال ایران در این فصل ندارد و مذاکرات خود با یک تیم دسته اولی در ترکیه دنبال و به زودی آن را نهایی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر