جک 3S خودروی جسور


جک 3S خودروی جسور

در سال‌های اخیر در ایران خودروهای کراس اوور در بازار مورد استقبال بسیاری از خریداران واقع شده‎اند و شرکت‎های وارد کننده خودرو اقدام به عرضه این خودروها نموده‎اند. جک 3S برای استفاده شهری به دلیل ابعاد کوچک آن که در واقع جزو مینی کراس اوورها محسوب می‎شود کاربرد دارد.

خودرو جک اس3 در بازار خودروی چینی با نام ۳Jac Refine S شناخته می‌شود که توسط شرکت کرمان موتور وارد بازار خودروی ایران شده است.

موتور خودرو

جک ۳S یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی دارد که ۱۱۱ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو به طور دقیق گزارش نشده است؛ اما به دلیل استفاده از جعبه دنده CVT مدت زمان ۱۴ ثانیه را می‎توان برای آن حدس زد و حداکثر سرعت آن ۱۷۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. تمام این موارد بیانگر این است که از این خودرو با وزن ۱۲۵۰ کیلوگرم نمی‎توان سرعت و شتاب بالایی را انتظار داشت. حجم باک خودرو ۴۵ لیتر بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن در کشور ما نزدیک به ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. این موتور نیروی تولید شده را به کمک جعبه دنده CVT به چرخ‎های جلو منتقل می‎کند. ابعاد این خودرو شامل: ۴۳۲۵ میلی‎متر طول، ۱۷۶۵ میلی‎متر عرض، ۱۶۶۰ میلی‎متر ارتفاع و ۲۵۶۰ میلی‎متر فاصله بین دو محور می‎شود.

امکانات رفاهی

خودرو جک اس3در دو تیپ comfort (پایه) و smart (فول) عرضه می‎شود.

از امکانات رفاهی تعبیه شده در تیپ پایه می‎توان به: آینه‎های برقی به همراه چراغ راهنمای LED، فرمان برقی، چراغ‎های جلو LED، چراغ روشنایی در روز، کامپیوتر سفری، قابلیت مات شدن آینه وسط به صورت دستی، یخ شکن شیشه عقب، رینگ‎های ۱۵ اینچی آلومینیومی، سیستم صوتی به همراه رادیو و ۴ عدد بلندگو، درگاه‎های اتصال USB و AUX، فرمان جاذب انرژی، شیشه‎های برقی به همراه ریموت، شارژر ۱۲ ولت و بلوتوث اشاره کرد.

امکانات رفاهی تیپ فول علاوه بر امکانات رفاهی مدل پایه شامل: رینگ‎های ۱۶ اینچی آلومینیومی، آینه‎های برقی گرم شونده، باربند، فرمان برقی چند کاره، سیستم راهیابی GPS، سیستم صوتی با قابلیت پخش ۵MP، تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر گرده، پوشش چرمی فرمان، سانروف برقی، ۶ عدد بلندگو و روکش چرمی صندلی‎ها می‎شود.

از نکات مثبت جک ۳S می‎توان به: طراحی قابل قبول و زیبا، جعبه دنده نرم و خوب، سیستم تعلیق بسیار خوب، فرمان برقی نرم، کابین زیبا، امکانات تجهیزات ایمنی خوب با امکانات و تجهیزات نسبتاً بالا اشاره کرد.

جک ۳S یک کامپکت کراس اوور شهری است و در رنج قیمتی خود از محصولات خوب بازار است که شرکت جک آن را با هدف تولید محصول اقتصادی تولید و عرضه نموده است. نقاط مثبت این خودرو که شامل طراحی به روز و زیبا، امکانات مناسب و ایمنی بدنه می‎شود از دلایل جذب خریداران به این خودرو می‎باشد.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‎رود برای خرید و فروش خودرو جک اس3 به آگهی‎های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس