بیش از 70 درصد تعهدات ستاد عتبات عالیات استان سمنان محقق شد


بیش از 70 درصد تعهدات ستاد عتبات عالیات استان سمنان محقق شد

شاهرود- ایرنا- رئیس ستاد عتبات عالیات استان سمنان گفت : از زمان تشکیل این ستاد بیش از 70 درصد از تعهدات برای بازسازی عتبات عالیات محقق شده است.

رمضانعلی حلوایی چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم استان پارسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق کمک کردند.

وی تعهد استان سمنان برای بازسازی عتبات عالیات را ۱۰ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: سال گذشته بیش از تعهد استان کمک جمع آوری شد.

وی با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین گفت: اربعین سال گذشته ۳۱ موکب استان سمنان در کشور عراق و مرز مهران فعالیت داشتند.

حلوایی با اشاره به کمک ۸۰ میلیارد ریالی مردم استان در اربعین پارسال برای پذیرایی از زایران، افزود: امسال نیز ۳۱ موکب استان در امور اسکان، تغذیه و کارهای فرهنگی فعالیت خواهند داشت.

رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان سمنان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با ستاد بازسازی نجف اشرف برای ارایه خدمات فنی افزود: استان سمنان در اعزام نیروهای فنی، مهندسی و خدماتی فعالیت چشمگیری داشت به طوری که پارسال رتبه پنجم کشور را کسب کرد.

حلوایی با اشاره به فعالیت موکب های استان درسیل امسال گفت: تعدادی از موکب های استان در استان گلستان و لرستان به سیلزدگان خدمات ارایه کرده و نقش مهمی در رفع مشکلات آنها داشتند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت: برغم وجود مشکلات مالی و اقتصادی، مردم استان همچنان در کمک به این ستاد پیشقدم هستند.

حلوایی تصریح کرد: بازسازی عتبات عالیات بدست مهندسان، و تلاشگران ایرانی در کشور عراق موجب عزت و افتخار نظام اسلامی ایران است.

وی گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده آرش انوری به عنوان مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان میامی معرفی و از زحمات علی اصغر نوروزی تقدیر گردید.

۳۰۰ نفر درستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان فعالیت دارند.

ستادبازسازی عتبات استان سمنان ازسال ۱۳۸۳ فعالیت خودراشروع کرده است.

۷۳۵۷/‏۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی