شهرداری بروجرد خدمات رسانی به حاشیه شهر را در دستور کار قرار دهد


شهرداری بروجرد خدمات رسانی به حاشیه شهر را در دستور کار قرار دهد

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: شهرداری بروجرد خدمات رسانی، اجرای مبلمان شهری و آسفالت معابر حاشیه شهر را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی ظهر روز چهارشنبه در دیدار کارکنان و مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر بروجرد در دفتر امام جمعه شهرستان افزود: شهرداری اقداماتی را در سطح شهر در دست اجرا دارد و کارهایی صورت گرفته ولی باید رسیدگی به امورات شهری مناطقه حاشیه ای را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به رفتار مدیران در برخورد با مردم اضافه کرد: مردم انتظار دارند که مدیران و مسئولان با احترام با آنها صحبت کنند و گاهی برخوردهایی با شهروندان صورت می گیرد که سبب گله مندی آنها می شود.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: برخی از مدیران همه زمان لازم برای انجام کارها را برای ارائه خدمات اختصاص نمی دهند در حالی که موظف هستند زمان را برای انجام کارها گفته شده صرف کنند و چند سال پیش اعلام شد که زمان مفید کار در ادارات ۴۵ دقیقه است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با مدیریت بسیار خوب امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و در دنیا تحولاتی ایجاد کرد و امروز همه مدیران باید این گونه مدیریت ها را الگو قرار دهند تا بتوانند در کارهایی که به آنها واگذار شده موفق باشند.

شهردار بروجرد افزود: شهرداری یک نهاد خودگران است که باید به دنیال ایجاد درآمد باشد تا با همان درآمدها، هزینه های خود را پرداخت نماید.

رحیم جافری با تاکید بر همدلی و همکاری اعضای شورای شهر اضافه کرد: شوراها باید اختلافات را کنار بگذارند و یاری گر هم باشند تا بتوانند در راستای توسعه و پیشرفت شهر اقدام کنند زیرا تشکیل هسته وحدت در شوراها ضروری است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بروجرد گفت: یکی از اقدامات شهرداری پروژه آسفالت با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال بود که در حال انجام است و نصب المان های مذهبی در میدان امام خمینی (ره) و زیباسازی شهری در دستور کار قرار دارد.

شهردار بروجرد بیان کرد: چند پروژه مختلف سرمایه گذاری در سطح شهر در حال انجام است و با حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف می توان گام هایی اساسی برای توسعه شهر برداشت.

جافری با اشاره به بدهی های شهردار ی بروجرد گفت: انتظار داریم که کسی صدای ما را بشنود، شهرداری هر ماه اقساط بانکی، بیمه، قسط سردخانه، فروشگاه های زنجیره ای و بدهی به تامین اجتماعی را پرداخت می کند و علاوه بر این معوقات کارگران نیز پرداخت شده که همه این پرداخت ها بدون فروش املاک شهرداری بوده است.

وی اضافه کرد: اگر مشکلی در جایی رخ می دهد نباید همه را به دید نگاه کرد چرا که تلاش داریم تا کارها و اقدامات را در چارچوب قانون انجام دهیم.

۷۱۹۰/‏۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !