زمینه آزادی 291 زندانی غیر عمد در استان کرمان فراهم شد


زمینه آزادی 291 زندانی غیر عمد در استان کرمان فراهم شد

کرمان- ایرنا - به گفته مدیرکل زندان های استان کرمان در ایام مبارک رمضان با برگزاری 30 جشن گلریزان موفق به زمینه سازی و همکاری خیرین و دستگاههای مختلف برای آزادسازی 291 زندانی غیر عمد در زندان های این استان شدیم.

به گزارش ایرنا، رمضان امیری شامگاه سه شنبه در نشست صلح و سازش جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در محل فرمانداری رفسنجان با اشاره به اینکه مبلغ بدهی این زندانیان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بوده اظهار داشت: رایزنی برای آزادی این زندانی ها که ۲۷ نفر آن مربوط به رفسنجان است را آغاز کرده ایم.

امیری با اشاره به اینکه زندان های کرمان، بم و سیرجان به ترتیب بیشترین آمار زندانیان جرایم غیر عمد را دارند گفت: زندان رفسنجان نیز ۲۷ زندانی غیر عمد بدهکار مالی با ۴ میلیارد تومان بدهی دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی ماه های اخیر به میزان ۶ میلیارد تومان از شکات کرمان، بم و سیرجان در قالب نشست های صلح و سازش رضایت گرفتیم و تعدادی زندانیان بدهکار با کمک های خیرین، دستگاه های اجرایی و صنعتگران آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

امیری با بیان اینکه مردم رفسنجان همیشه در همه صحنه ها حضوری پر رنگ دارند و در دوران دفاع مقدس در قالب لشکر ۴۱ ثارالله بیشترین کمک ها را به جبهه های حق علیه باطل ارسال می کردند و پشتوانه قوی برای رزمندگان بودند ادامه داد: امروز هم دست نیازبه سوی شما دراز می کنیم تا اعضای خانواده ها را گرد هم بیاوریم و زندگی خوبی را داشته باشند.

رفسنجان با جمعیت بالای ۳۱۱ هزار نفر در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

۷۴۳۳ / ‬ ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود