زنگ خطرِ جدی برای پرسپولیسی‌ها ؛ شکایت جدید در راه است


ماریو بودیمیر کروات درصدد است، برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس به فیفا برود. نوشته زنگ خطرِ جدی برای پرسپولیسی‌ها ؛ شکایت جدید در راه است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

زنگ خطرِ جدی برای پرسپولیسی‌ها ؛ شکایت جدید در راه است

ماریو بودیمیر از پرسپولیس به فیفا شکایت می کند؟
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۹:۰۰
زنگ خطرِ جدی برای پرسپولیسی‌ها ؛ شکایت جدید در راه است

ماریو بودیمیر کروات درصدد است، برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس به فیفا برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماریو بودیمیر ، مهاجم ۳۳ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم به جمع شاگردان برانکو اضافه شد، در مدت حضورش در این تیم با مصدومیت‌های زیادی مواجه شد و در پایان تنها ۲ گل به ثمر رساند تا هواداران و کارشناسان انتقاد زیادی به او کنند.

او پس از خروج از ایران، مصاحبه‌های مختلفی انجام داد و بیان کرد، اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، قراردادش را فسخ می‌کند و از این تیم جدا می‌شود و بر همین اساس او تصمیم خود را برای جدایی گرفته تا در لیگ نوزدهم دیگر در ایران حضور نداشته باشد.

مهاجم کروات تاکنون درصد کمی از مبلغ قراردادش را دریافت کرده، درصدد است به خاطر عقب افتادن مطالباتش به فیفا شکایت کند و خواهان کل مبلغ قراردادش از این باشگاه شود. او به پرسپولیسی‌ها اخطار داده و در صورتیکه مدیران باشگاه سرخپوش با بودیمیر توافق نکند، شکایت خود را به فدراسیون جهانی فوتبال خواهد برد.

ماریو بودیمیر یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد مشروط داشت، اما به طور قطع هموطن برانکو از جمع پرسپولیسی‌ها جدا خواهد شد.

قرارداد بودیمیر برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس در لیگ هجدهم، ۱۵۰ هزار یورو بود و باید دید در پایان پرونده این بازیکن به چه شکلی پیش خواهد رفت.

بودیمیر ۳۱ ساله سابقه بازی در آپوئل نیکوزیای قبرس، هایدوک اشپیلت، ارگوتلیس، پاناتینایکوس یونان و دیناموزاگرب را دارد و در نیم فصل لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست و در ۲ بازی مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و پارس جنوبی جم در چارچوب آخرین هفته لیگ برتر گلزنی کرد.

مدیران تیم سرخپوش درصدد هستند به جای بودیمیر، یک مهاجم خارجی که به احتمال زیاد آسیایی است را جذب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403