اولین تصاویر جاسوسی از فولکس گلف GTI جدید


اولین تصاویر جاسوسی از فولکس گلف GTI جدید

توسعه‌ی نسل جدید فولکس‌واگن گلف به مراحل پایانی خود نزدیک شده و قبلاً نمونه‌های پیش‌تولیدی آن را به کرات دیده‌ایم. هم‌اکنون و برای اولین بار تصاویری از نسخه‌ی داغ‌تر این خودرو یعنی گلف GTI منتشر شده است. در نگاه اول این خودرو کاملاً مشابه مدل استاندارد بوده اما با کمی دقت می‌توان تفاوت‌های آن دو... The post اولین تصاویر جاسوسی از فولکس گلف GTI...

توسعه‌ی نسل جدید فولکس‌واگن گلف به مراحل پایانی خود نزدیک شده و قبلاً نمونه‌های پیش‌تولیدی آن را به کرات دیده‌ایم. هم‌اکنون و برای اولین بار تصاویری از نسخه‌ی داغ‌تر این خودرو یعنی گلف GTI منتشر شده است. در نگاه اول این خودرو کاملاً مشابه مدل استاندارد بوده اما با کمی دقت می‌توان تفاوت‌های آن دو را تشخیص داد.

اولین تصاویر جاسوسی از فولکس گلف GTI جدید
این مدل تست از چرخ های بزرگ‌تر و پهن‌تر، رکاب‌های جانبی متفاوت، خروجی‌های اگزوز و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در مقایسه با نسخه‌های استانداردی که تاکنون دیده‌ایم سود برده است. تکمیل کننده‌ی این موارد هم اسپویلری است که کاملاً بزرگ‌تر از نسخه استاندارد می‌باشد. البته طراحی گلف GTI جدید تفاوت زیادی با نسل فعلی این هاچبک پرطرفدار ندارد.

اولین تصاویر جاسوسی از فولکس گلف GTI جدید
به نظر می‌رسد فولکس‌واگن فرمول موفقیت پرفروش‌ترین خودروی سال 2018 اروپا را تغییر نداده است. این خودرو سال پیش ‌فروش 445754 دستگاهی داشته که با توجه به معرفی نسل فعلی در سال 2012 عملکردی بسیار خوب محسوب می‌شود. این فروش بالا احتمالاً یکی از دلایل فولکس برای عدم تغییر چشمگیر طراحی گلف جدید می‌باشد. برخی تغییرات ظاهری و داخلی به همراه استفاده از تکنولوژی‌ها و قوای محرکه‌ی جدید به آسانی می‌تواند گلف جدید را هم از نظر فروش به یک برنده‌ی قاطع تبدیل کند.

اولین تصاویر جاسوسی از فولکس گلف GTI جدید
جزئیات زیادی از نسل جدید گلف در دسترس نیست اما اطلاعات ما درباره‌ی GTI هم به همین تصاویر محدود می‌شود. البته خریداران و طرفداران این خودرو می‌توانند انتظار استفاده از پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربو را داشته باشند. نسل فعلی گلف GTI قدرت 228 اسبی و گشتاور 349 نیوتون متری داشته اما به احتمال زیاد نسل جدید قدرت 300 اسبی خواهد داشت.

اولین تصاویر جاسوسی از فولکس گلف GTI جدید
قرار بود نسل جدید گلف در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شود اما این اتفاق به تعویق افتاد و همین امر شانس رونمایی هم‌زمان مدل استاندارد و GTI را افزایش می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی