بی اعتمادی عجیب استراماچونی به ” حسینی ” ؟! مشکل بزرگ استقلال با رفتن رحمتی


منابع آگاه می‌گویند استراماچونی با بررسی اتفاقات فصل گذشته به این نتیجه رسیده که حسینی گزینه قابل اعتمادی برای یک فصل و سه تورنمنت مهم نیست و استقلال به یک گلر باتجربه‌تر نیاز دارد. نوشته بی اعتمادی عجیب استراماچونی به ” حسینی ” ؟! مشکل بزرگ استقلال با رفتن رحمتی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بی اعتمادی عجیب استراماچونی به ” حسینی ” ؟! مشکل بزرگ استقلال با رفتن رحمتی

بی‌اعتمادی استراماچونی به حسین حسینی !
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۷:۳۰
بی اعتمادی عجیب استراماچونی به ” حسینی ” ؟! مشکل بزرگ استقلال با رفتن رحمتی

منابع آگاه می‌گویند استراماچونی با بررسی اتفاقات فصل گذشته به این نتیجه رسیده که حسینی گزینه قابل اعتمادی برای یک فصل و سه تورنمنت مهم نیست و استقلال به یک گلر باتجربه‌تر نیاز دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور همزمان مهدی رحمتی و حسین حسینی در استقلال در کنار محاسنی که به واسطه حضور دو گلر آماده داشت دردسرهایی را نیز به وجود آورد که نیاز به توضیح ندارد.

با اتمام فصل قابل پیش‌بینی بود که در فصل جدید شاهد جدایی یکی از این دو دروازه‌بان باشیم و درنهایت مهدی رحمتی تصمیم به جدایی گرفت و راهی مشهد شد تا با پدیده قرارداد امضا کند.

حسین حسینی با وجود حواشی مختلف درنهایت قراردادش را با آبی‌ها تمدید کرد تا خیالش از نبود رقیب جدی در تیم راحت باشد و پیش‌بینی‌ها نیز بر این بود که استقلال یک دروازه‌بان متوسط جذب کرده و تکلیف گلرهایش نیز به این شکل مشخص می‌شود. انتخاب بازیکنان و ورود به فصل نقل و انتقالات آن هم قبل از انتخاب سرمربی اما همیشه در فوتبال ایران مشکل‌ساز بوده و این بار نیز استقلال را درگیر کرده است چراکه حالا مشخص شده سرمربی جدید و ایتالیایی آبی‌ها چندان به گلر جوان تیمش اعتماد ندارد.

منابع آگاه می‌گویند استراماچونی با بررسی اتفاقات فصل گذشته به این نتیجه رسیده که حسین حسینی گزینه قابل اعتمادی برای یک فصل و سه تورنمنت مهم نیست و استقلال به یک گلر باتجربه‌تر نیاز دارد.

در همین راستا بود که تلاش استقلال برای بازگرداندن رحمتی نیز لو رفت و مدیران پدیده نیز تاکید کردند که فتحی طی تماس با مدیران تیم مشهدی خواستار فسخ قرارداد رحمتی و بازگرداندن وی به جمع آبی‌ها شد که البته درنهایت مدیران پدیده و رحمتی به این نتیجه رسیدند که قراردادش فسخ نشود و او در مشهد بماند.

افشای مذاکرات استقلال و پدیده نشان می‌دهد شایعات درخصوص بی‌اعتمادی استراماچونی به حسینی جوان و پرحاشیه صحت دارد و با این شرایط بعید نیست شاهد حضور یک گلر با کیفیت در تیم آبی‌پوش پایتخت باشیم و از آنجا که در بازار داخلی گزینه مطمئنی وجود ندارد ممکن است مدیران استقلال و کادرفنی ایتالیایی دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی باشند و این یعنی حسینی – که برای تمدید قرارداد نیز شرط و شروط‌های دردسرسازی داشت- در غیاب رحمتی نیز احتمالا نمی‌تواند از قرار گرفتن دائمی در ترکیب اصلی اطمینان داشته باشد!

آبی‌ها که فصل گذشته بازیکنان خارجی زیادی داشتند در حال حاضر با هیچ‌کدام از نفرات خارجی برای ادامه همکاری توافق نکرده‌اند؛ منشا و ایسما به‌طور قطعی جدا شده‌اند و تکلیف همام و پاتوسی نیز هنوز مشخص نیست و در شرایطی که (دباباته مالیایی که با استقلال قرارداد امضا کرده است) احتمال دارد یکی دیگر از سهمیه‌های خارجی این تیم نیز به یک دروازه‌بان اختصاص یابد.

برخی از رسانه‌ها نیز دیروز اعلام کردند استقلال قصد دارد دخسوس دروازه‌بان برزیلی را جذب کند. وی نیز مدعی شده از یک تیم تهرانی پیشنهاد خوبی دریافت کرده است!

فرهیختگان آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق