بنیاد حفظ آثار 1000 عنوان کتاب چاپ کرد


بنیاد حفظ آثار 1000 عنوان کتاب چاپ کرد

سمنان- ایرنا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس گفت: این بنیاد سال گذشته یکهزار عنوان کتاب در سه سطح ملی، منطقه ای و استانی به چاپ رساند.

سردار سرتیپ بهمن کارگر شامگاه سه شنبه در پایان آئین افتتاح همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیش بینی می‌شود امسال حدود یکهزار و ۵۰۰ جلد کتاب به منظور حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ برسد.
وی اضافه کرد: در کتابخانه دیجیتال باغ موزه دفاع مقدس در تهران در سوم خرداد امسال بیش از سه هزار عنوان کتاب رونمایی شد.
وی با بیان اینکه کتاب صوتی مورد توجه جامعه امروز است، تصریح کرد: در بخش کتاب‌های الکترونیکی و صوتی کارهای خوبی انجام شده است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۰۰ کتاب به صورت صوتی در باغ موزه تهران آماده شد گفت: در سراسر کشور ۵۰۰ عنوان کتاب صوتی تهیه و برای افراد نابینا نیز کتاب خط بریل آماده شد.
وی ادامه داد: تا پایان امسال ۱۰ موزه دفاع مقدس در استان‌های سمنان، قم، مرکزی، لرستان، ایلام، اردبیل، چهار محال و بختیاری، آبادان، خراسان رضوی و طبس افتتاح می‌شود.
به گفته کارگر در همه استان‌ها به جز بوشهر باغ موزه دفاع مقدس در حال طراحی، ساخت و تکمیل است.
وی افزود: ساخت باغ موزه دفاع مقدس در بوشهر با مشکلاتی روبه رو بوده که اکنون موانع در حال رفع شدن است.
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح ۱۰ باغ موزه دفاع مقدس تا پایان امسال، تعداد موزه‌ها به ۲۵ موزه در کشور می‌رسد.
کارگر اظهار داشت: دفاع مقدس، کلید وحدت و مربوط به همه اقشار مختلف جامعه است و اجازه داده نمی‌شود مسائل جناحی در آن مطرح شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه راهیان نور متعلق به روزهای خاص نیست، تصریح کرد: راهیان در فصل گرم سال به مناطق جنگی غرب و شمال غربی و در روزهای سرد سال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: سال گذشته هفت میلیون نفر از مناطق دفاع مقدس بازدید داشتند که ۷۰ درصد اعزام شدگان در رده سنی بین ۱۵ تا ۳۰ سال قرار داشتند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به منظور شرکت در همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور مدیران بنیاد در سمنان و خراسان های شمالی، جنوبی و رضوی در سفری ۲ روزه به استان سمنان سفر کرد.
۷۳۴۲/‏۷۴۰۸ ‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم