2 نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی در اصفهان گشایش یافت


2 نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی در اصفهان گشایش یافت

اصفهان- ایرنا- 2 نمایشگاه تخصصی صنعت آموزش و صنعت چاپ، بسته بندی و ماشین آلات عصر روز سه شنبه با حضور مسوولان استانی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت آموزش و یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته در دو هزار و ۳۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور ۳۸ موسسه آموزشی استان از امروز تا ۲۱ تیر در اصفهان برپاست.

در این نمایشگاه مدارس، مهدکودک ها، موسسات آموزشی، ناشران کتاب های کمک آموزشی، موسسات آموزش عالی، فعالان حوزه تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی حضور دارند.

موسساتی مانند قلم‌چی، فن‌آوران حکیم، برهان، دانش‌پژوهان، مجتمع فنی تهران و جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان هر یک نقش تاثیرگذاری در حوزه آموزش استان اصفهان دارند، در زمره از شاخص‌ترین موسساتی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

در کنار این نمایشگاه، یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته نیز در یکهزار و۴۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است.

۴۴ شرکت و موسسه از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، همدان، گیلان و فارس در این نمایشگاه انواع ماشین‌آلات چاپ و ملزومات، چاپ سیلک اسکرین، مُهر و پلاک، هولوگرام و لیبل‌ها، ماشین‌آلات بسته‌بندی و ملزومات، خدمات بسته‌بندی، ظروف و لوازم بسته‌بندی، لفافه‌های بسته‌بندی و سایر موارد مربوط به صنعت چاپ و بسته‌بندی را به نمایش گذاشته اند.

علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روزهای برگزاری به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

۷۱۳۵/۶۰۲۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح