نیروهای اخراجی منطقه ویژه پارس به کار بازگشتند


نیروهای اخراجی منطقه ویژه پارس به کار بازگشتند

بوشهر - ایرنا- 170 نیروی اخراجی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با پیگیری های مسئولان استان بوشهر و مواقفت وزیر نفت دوباره به اشتغال در این منطقه بازگشتند.

استاندار بوشهر روز سه شنبه در جمع این جوانان افزود: مساله اشتغال جوانان از اولویت‌ها و برنامه‌های مسئولان و جزو سیاست‌های اصولی مدیران این استان است و در این ارتباط از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.
عبدالکریم گراوند اضافه کرد: منطقه پارس جنوبی یکی از ظرفیت‌های مهم صنعتی، تولیدی و اشتغال‌زایی استان بوشهر است و اشتغال جوانان بومی در صنایع مختلف پارس جنوبی از برنامه‌های مسئولان است که در این زمینه پیگیری‌ها مستمر است.
وی تاکید کرد: تعیین تکلیف نیروهای اخراجی منطقه ویژه پارس جنوبی با همکاری وزیر نفت و مدیرعامل منطقه ویژه و سایر دست‌اندرکاران محقق شد.

گراوند گفت: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی بویژه کارآفرینی مورد توجه قرار دارد و تخصیص تسهیلات اعتباری بانکی کم بهره از جمله برنامه‌های اشتغال‌زایی است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: جذب نیروهای بومی در این منطقه ویژه و سایر صنایع پارس جنوبی از اولویت‌هاست و بدون شک اولویت استخدام و بکارگیری نیروهای تخصصی در این منطقه و مجتمع‌های پتروشیمی با نیروهای بومی استان بوشهر بویژه شهرستان‌های همجوار این صنایع است.
سید پیروز موسوی اضافه کرد: مهارت‌افزایی برای ایجاد اشتغال جوانان در عرصه صنایع پارس جنوبی از ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: برای مهارت‌افزایی جوانان در منطقه پارس جنوبی، تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر منعقد شده که در زمان حاضر حرفه‌های گوناگون آموزش داده می‌شود.
موسوی افزود: با پیگیری‌های انجام شده زمینه اشتغال‌زایی دوباره ۱۷۰ نفر از نیروهای بلاتکلیف منطقه ویژه پارس جنوبی فراهم شد که در این ارتباط ز حمایت‌های استاندار بوشهر و وزیر نفت قدردانی می‌شود.
در این آئین نمایندگان ۱۷۰ نفر از نیروهای اخراجی منطقه ویژه پارس جنوبی که زمینه اشتغال دوباره آنها در این تأسیسات صنعتی فراهم شده است از استاندار، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و وزیر نفت قدردانی کردند.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس