ب‌ام‌و i3 و i8 جایگزینی نخواهند داشت


ب‌ام‌و i3 و i8 جایگزینی نخواهند داشت

به اعتقاد بسیاری، مدل‌های i3 و i8 محصولات الکتریکی اصلی ب‌ام‌و محسوب می‌شوند اما در حال حاضر هردوی این مدل‌ها سالخورده شده‌اند و نیاز به ساخت نسل جدید دارند. در همین رابطه، چندی پیش ب‌ام‌و کانسپتی بنام Vision M Next را با استایل گوه‌ای شکل و ویژگی‌هایی مشابه i8 در مونیخ رونمایی کرد که به... The post ب‌ام‌و i3 و i8 جایگزینی نخواهند داشت appeared...

به اعتقاد بسیاری، مدل‌های i3 و i8 محصولات الکتریکی اصلی ب‌ام‌و محسوب می‌شوند اما در حال حاضر هردوی این مدل‌ها سالخورده شده‌اند و نیاز به ساخت نسل جدید دارند. در همین رابطه، چندی پیش ب‌ام‌و کانسپتی بنام Vision M Next را با استایل گوه‌ای شکل و ویژگی‌هایی مشابه i8 در مونیخ رونمایی کرد که به نظر می‌رسید پیش‌نمایشی از نسل آیندهٔ i8 باشد اما این‌گونه نخواهد بود زیرا به گفتهٔ مدیر توسعهٔ ب‌ام‌و آقای «Klaus Frölich»، این کانسپت جانشینی برای i8 نخواهد بود.

ب‌ام‌و i3 و i8 جایگزینی نخواهند داشت

در حقیقت مدل‌های i3 و i8 هرگز جانشینی نخواهند داشت. آقای Frölich دراین‌باره گفته است:

هیچ جایگزین مستقیمی برای i3 و هیچ جایگزین مستقیمی برای i8 وجود نخواهد داشت

وی همچنین اشاره کرده است که مدل‌های i خودروهای تک نسلی هستند که به‌طور خاص برای یک هدف ساخته شده‌اند نه به‌عنوان یک سری از محصولات. البته مدیر توسعهٔ ب‌ام‌و تأیید کرده است که کانسپت Vision M Next ظرف سه سال آینده تولید خواهد شد. گفته شده این خودروی اسپرت هیبریدی عملکردی مشابه یک خودروی M خواهد داشت. رفتار این خودرو نیز باید مثل محصولات M باشد و به همین دلیل باید وزن آن کنترل گردد که این کار در یک خودروی تمام الکتریکی بسیار پیچیده خواهد بود.

ب‌ام‌و i3 و i8 جایگزینی نخواهند داشت

بااین‌حال آقای Frölich امکان ساخت خودروی M تمام الکتریکی را رد نکرده است اما این اتفاق در آیندهٔ نزدیک به وقوع نمی‌پیوندد. او اضافه کرده است که حداکثر وزنی که برای Vision M Next در نظر گرفته شده 1700 کیلوگرم است که البته وزن کانسپتی که در مونیخ رونمایی شد کاملاً کمتر از این بود.

ب‌ام‌و i3 و i8 جایگزینی نخواهند داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند