گوشی Huawei P Smart Z با دوربین ثانویه متحرک


مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – بهره مندی یک تلفن همراه از دوربین ثانویه متحرک به معنای حذف حاشیه بالایی قاب گوشی و در واقع ایجاد یک نمایشگر تمام‌صفحه در آن است. گوشی Huawei P Smart Z دارای صفحه نمایشگر 6.59 اینچ از نوع LTPS IPS LCD با وضوح 2340 x 1080 است. دوربین اصلی دوگانه آن شامل یک لنز 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و یک لنز عمق سنج 2...

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – بهره مندی یک تلفن همراه از دوربین ثانویه متحرک به معنای حذف حاشیه بالایی قاب گوشی و در واقع ایجاد یک نمایشگر تمام‌صفحه در آن است.

گوشی Huawei P Smart Z با دوربین ثانویه متحرک

گوشی Huawei P Smart Z دارای صفحه نمایشگر 6.59 اینچ از نوع LTPS IPS LCD با وضوح 2340 x 1080 است. دوربین اصلی دوگانه آن شامل یک لنز 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 می شود. دوربین ثانویه متحرک آن نیز 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 است.
این گوشی مجهز به تراشه Hisilicon Kirin 710F هشت هسته ای، رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت است که البته امکان ارتقای حافظه آن از طریق کارت حافظه میکرو اس دی وجود دارد. این گوشی از سیستم عامل بروز اندروید 9.0 پای و رابط کاربری EMUI 9 بهره می برد.
علاوه بر حسگر اثرانگشت که در پشت دستگاه قرار دارد، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ، قطب نما و شتاب سنج نیز در این گوشی وجود دارد.
از دیگر مزایای گوشی Huawei P Smart Z می توان به باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر/ساعت و جک هدفون 3.5 میلی متری آن اشاره کرد.
در مجموع، گوشی Huawei P Smart Z یک تلفن همراه میان رده و ارزان قیمت با ویژگی ها و مشخصات متناسب با کاربری روزمره است که نوآورانه ترین و جالب ترین مشخصه آن حذف ناچ و تعبیه دوربین ثانویه متحرک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد