برنامه‌های جمکران برای پایان هفته منتظران


برنامه‌های جمکران برای پایان هفته منتظران

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته با برنامه‌های متنوع اعم از جلسه آموزش عمومی قرآن، دعاخوانی و سخنرانی وعاظ میزبان منتظران و مهدی‌باوران می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مسجد مقدس جمکران همچون هفته های پیش در روزهای پایانی هفته جاری نیز با برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی میزبان زائران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، امشب (سه شنبه، 28 خرداد ماه) برنامه های میعادگاه منتظران با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت 20 آغاز شده و سپس از ساعت 21 حجت الاسلام خلج برای زائران سخنرانی می کند.

قرائت دعای پرفیض توسل با نوای حاج حسن شالبافان پایان بخش برنامه های امشب میعادگاه منتظران است.

همچنین، پنجشنبه، 30 خرداد از ساعت 20 جلسه آموزش عمومی قرآن آغاز شده و از ساعت 21 حجت الاسلام طباطبایی به سخنرانی می پردازد.

قرائت دعای پرفیض کمیل با نوای سید جواد میرجعفری پایان بخش برنامه های پنجشنبه، شب زیارتی مخصوص سیدالشهداء(ع)، در مسجد مقدس جمکران است.

علاوه بر این، جمعه، 31 خرداد روز منتسب به امام زمان(عج) برنامه های جمکران از ساعت 6 و 15 دقیقه با قرائت دعای عهد آغاز شده و از ساعت 6 و 30 دقیقه حجت الاسلام سید حسین آقامیری به ایراد سخن برای مهدی باوران می پردازد.

قرائت دعای ندبه با نوای حاج عباس حیدرزاده در صبح جمعه و زمزمه زیارت شریف آل‌یس در عصر جمعه پایان بخش برنامه های آدینه در میعادگاه منتظران امام زمان(عج) است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!