اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CR-V فیس لیفت


اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CR-V فیس لیفت

پنجمین نسل هوندا CR-V به عنوان مدل سال 2017 عرضه شده و می‌دانیم که دنیای شاسی بلندها در هر لحظه تغییر کرده و رقبا قوی‌تر از هر زمان دیگری وارد عرصه می‌شوند. به همین خاطر احساس می‌شد هوندا در حال فیس لیفت این خودرو و یکی از عکاسان صنعتی نیز توانسته تصاویری از این خودرو... The post اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CR-V فیس لیفت appeared first on مجله...

پنجمین نسل هوندا CR-V به عنوان مدل سال 2017 عرضه شده و می‌دانیم که دنیای شاسی بلندها در هر لحظه تغییر کرده و رقبا قوی‌تر از هر زمان دیگری وارد عرصه می‌شوند. به همین خاطر احساس می‌شد هوندا در حال فیس لیفت این خودرو و یکی از عکاسان صنعتی نیز توانسته تصاویری از این خودرو را در شرق آمریکا ثبت کند. با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت CR-V یک فیس لیفت حداقلی را تجربه خواهد کرد.

اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CR-V فیس لیفت
در واقع به نظر می‌رسد این تغییرات بسیار حداقلی هستند! تنها یک پروتوتایپ CR-V پوشش استتاری کامل داشته و دو نمونه‌ی دیگر از پوشش‌های کم در جلو و عقب خودرو استفاده کرده‌اند. کار را نمای عقب آغاز می‌کنیم که به نظر می‌رسد به‌روزرسانی بیشتری را تجربه کرده است. خروجی‌های اگزوز چندضلعی در این بخش دیده می‌شود و احتمال دارد سپر نیز برخی تغییرات را نشان دهد. با حرکت به سمت جلو می‌توانیم برخی تغییرات در چراغ‌ها ببینیم. جلوپنجره هم تغییر یافته و میله‌ی مرکزی آن که از جنس کروم است کمی بزرگ‌تر می‌باشد.

اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CR-V فیس لیفت
آیا همین داستان در کابین هم برقرار خواهد بود؟ عکاسان نتوانسته‌اند تصویری از کابین را ثبت کنند اما خب انتظار نداریم سطح تغییرات در بخش داخلی خیلی زیاد باشد. احتمالاً برخی تکنولوژی‌های جدید در CR-V فیس لیفت بکار خواهند رفت و این کراس اوور ژاپنی از تجهیزات استاندارد بیشتری سود خواهد برد. هرچند فعلاً نمی‌توان با قاطعیت دراین‌باره سخن گفت.

اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CR-V فیس لیفت
زیر پوست خودرو هم شرایط مشابهی دارد زیرا انتظار داریم تغییری را ببینیم. به این ترتیب خریداران خواهند توانست از بین پیشرانه‌های 2.4 لیتری تنفس طبیعی یا 1.5 لیتری توربو با قدرت 184 یا 190 اسب بخار یکی را انتخاب کنند. این قدرت از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو یا تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. احتمال دارد این کراس اوور به‌روز شده در آمریکا با قوای محرکه‌ی هیبریدی که سال پیش در اروپا عرضه شد ارائه گردد.

اولین تصاویر جاسوسی از هوندا CR-V فیس لیفت
این اولین تصویر از CR-V فیس لیفت است و انتظار می‌رود در آینده هم نمونه‌های پیش‌تولیدی آن را در خیابان‌ها ببینیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...