افتتاح مجتمع گردشگری«دال دنا»


افتتاح مجتمع گردشگری«دال دنا»

مجتمع گردشگری و تفریحی «دال دنا» با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهر سی سخت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مجتمع گردشگری و تفریحی «دال دنا» عصر امروز ( ۱۷ تیر ) با حضور «علی اصغر مونسان»، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سی سخت افتتاح شد.

افتتاح مجتمع گردشگری«دال دنا»

«حسین کلانتری» در آئین افتتاح این طرح، گفت: برای ساخت این مجتمع ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که ۱۰۰ میلیارد ریال آن سهم آورده سرمایه گذار و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، این مجتمع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده و دارای چهار هزار مترمربع سازه فیزیکی است، اظهار داشت: این مجتمع ۱۸ سوئیت هر کدام به مساحت ۸۰ مترمربع، ۷۲ تخت و ۲ سالن رستوران و کافی شاپ است؛ ضمن اینکه این طرح به حوزه گردشگری این استان رونق می بخشد.

افتتاح مجتمع گردشگری«دال دنا»


«محمود باقری» هم در این آئین، گفت: با بهره‌ برداری این مجتمع گردشگری برای ۳۵ نفر شغل ایجاد شده است.

افتتاح مجتمع گردشگری«دال دنا»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این هتل دارای ۱۸ سوئیتو با طراحی داخلی لوکس و مجهز به امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از گردشگرانی است که استان کهگیلویه بویراحمد و شهرستان دنا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌ کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی