240 ویژه برنامه دهه کرامت در هرمزگان در حال اجراست


240 ویژه برنامه دهه کرامت در هرمزگان در حال اجراست

کمالی زرکانی گفت: 240 ویژه برنامه های دهه کرامت در قالب جشن های مردمی زیر سایه خورشید و در سایه سار کریمه در 96 نقطه از استان هرمزگان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رضا کمالی زرکانی » در نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان گزارشی از برنامه های ستاد بزرگداشت دهه کرامت ارایه کرد و افزود: تا کنون این ستاد سه نشست در مرکز استان و 10 جلسه توجیهی در شهرستان ها برگزار کرده است.

وی افزود: 240 ویژه برنامه شامل 220 برنامه تحت عنوان جشن های مردمی زیر سایه خورشید و 40 برنامه در قالب در سایه سار کریمه در این ستاد برای دهه کرامت در هرمزگان پیش بینی شده و هم اکنون با حضور خدام رضوی و حضرت معصومه(س) در حال انجام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از برگزاری سیزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی « آسمان هشتم » در روستای کردر به عنوان شاخص ترین برنامه جشن های مردمی دهه کرامت نام برد و بیان کرد: این رخداد به میزبانی روستای کردر در شهرستان میناب در حال برگزاری است.

کمالی زرکانی اضافه کرد: بیش از هزار کانون فرهنی هنری نیز جشن های مردمی دهه کرامت از جمله جشن کرامت، دختران آفتاب، ایستگاه های کریمانه و ... را در سطح مساجد سراسر استان هرمزگان برگزار می کنند.

وی به اجرای طرح اوقات فراغت در این مراکز نیز اشاره کرد و گفت: طرح اوقات فراغت امسال در شش محور فعالیت های قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، هنری، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و فعالیت های اجتماعی پیش بینی شده است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!