مسی دستبند شانسش را به دیبالا قرض داد


مسی دستبند شانسش را به دیبالا قرض داد

ائولو دیبالا پس از به ثمر رساندن اولین گل خود در دیدار رده بندی رقابت های کوپا آمریکابرابر شیلی از لیونل مسی برای قرض دادن دستبند خوش شانسی خود به او تشکر کرد.

به گزارش جی پلاس، ستاره 25 ساله یوونتوس دومین گل آرژانتین برابر شیلی را به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 2 - 1 از سد این تیم عبور کرده و جایگاه سوم این رقابت ها را از آن خود کند. دیبالا پس از این گل فاش کرد که دستبند شانس مسی را قرض گرفته و جواب هم داده است. او به خبرنگاران گفت: " مسی پیش از بازی برای خوش شانسی من این دستبند را به من داد و من توانستم اولین گلم برای آرژانتین را بزنم بنابراین شانس آن کار کرد. "

این اولین بار نیست که برنده 5 توپ طلا دستبند شانس خود را برای کمک به بازیکن دیگری قرض می دهد. پیش از این نیز ستاره آرژانتینی این دستبند را به فیلیپه کوتینیو، هم تیمی خود در بارسلونا، داده بود. اما شاید مسی باید در دیدار برابر شیلی این دستبند را برای خودش نگه می داشت چرا که در این بازی شرایط چندان خوب پیش نرفت و در دقیقه 36 از زمین بازی اخراج شد و نتوانست تیمش را همراهی کند. این دومین کارت قرمز مسی در طول دوران حضورش در تیم ملی آرژانتین بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز