رقابت‌های کشتی جوانان آسیا؛ 18 تا 23 تیر


رقابت‌های کشتی جوانان آسیا؛ 18 تا 23 تیر

رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی آسیا 18 تا 23 تیر در چونبوری تایلند برگزار می‌شود

رقابت‌های کشتی جوانان آسیا؛ 18 تا 23 تیربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ براساس برنامه این مسابقات، رقابت‌های فرنگی ۱۸ و ۱۹ تیر و رقابت‌های کشتی آزاد ۲۲ و ۲۳ تیر برگزار می‌شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم: علی نوربخش، در ۶۰ کیلوگرم: میلاد رضانژاد، در ۶۳ کیلوگرم: سعید ارجندی، در ۶۷ کیلوگرم: بهرام معروف خانی، در ۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی، در ۷۷ کیلوگرم: محمد ناقوسی، در ۸۲ کیلوگرم: حسین فروزنده، در ۸۷ کیلوگرم: حسن فروزنده، در ۹۷ کیلوگرم: حامد عبدولی و در ۱۳۰ کیلوگرم: علی اکبر یوسفی ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در این مسابقات هستند.

مسابقات کشتی فرنگی جوانان
سه شنبه ۱۸ تیر:
اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم؛ از ساعت ۸ تا ۸:۳۰: وزن کشی می‌کنند و از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹: مسابقات مقدماتی، شانس مجدد، رده بندی و فینال وزن یاد شده برگزار می‌شود.

چهارشنبه ۱۹ تیر:
اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم؛ از ساعت ۸ تا ۸:۳۰: وزن کشی می‌کنند و از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹: مسابقات مقدماتی، شانس مجدد، رده بندی و فینال برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی آزاد جوانان
شنبه ۲۲ تیر:
اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم؛ از ساعت ۸ تا ۸:۳۰: وزن کشی می‌کنند و از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹: مسابقات مقدماتی، شانس مجدد، رده بندی و فینال برگزار می‌شود.

یکشنبه ۲۳ تیر:
اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم؛ از ساعت ۸ تا ۸:۳۰: وزن کشی می‌کنند و از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۸: مسابقات مقدماتی، شانس مجدد، رده بندی و فینال این اوزن برگزار می‌شود.

اختلاف زمانی ایران با تایلند دو ساعت و نیم است به طوری که ساعت ۱۰ صبح به وقت تایلند، ۷:۳۰ صبح به وقت ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه