اردوی تیم ملی بدمینتون پسران نوجوان ایران در زنجان، لغو شد


اردوی تیم ملی بدمینتون پسران نوجوان ایران در زنجان، لغو شد

زنجان - ایرنا - مرحله نخست اردوی استعدادیابی بدمینتون نوجوانان پسر که قرار بود به میزبانی استان زنجان برگزار شود، ملغی و به زمان دیگری موکول شد.

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون ایران روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای شناسایی و انتخاب بدمینتون بازان برتر، یک دوره مسابقات انتخابی به میزبانی تهران برگزار خواهد شد تا نفرات مستعد به مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی پسران نوجوان (زیر ۱۵ سال) راه یابند.

محمود انصاری افزود: این رقابت‌ها از روز چهارشنبه به مدت ۲ روز در تهران و با حضور ناظران وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد تا از میان شرکت کنندگان بهترین‌ها برای حضور در مرحله نخست اردوی آمادگی برگزیده شوند.

وی اظهار داشت: هیات بدمینتون استان زنجان از مدتی قبل خود را برای برپایی مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی آماده کرده بود و برای میزبانی این اردو که قرار بود با حضور ۱۵ بازیکن برگزار شود، مشکلی نداشت.

مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون پسران نوجوان در زنجان برگزار می شود

مربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: پس از انتخاب ورزشکاران مستعد و توانمندتر در مسابقات انتخابی تیم ملی پسران نوجوان رده سنی زیر ۱۵ سال در تهران، مرحله نخست اردوی آمادگی با حضور منتخبان در زنجان برگزار خواهد شد.

غلامرضا باقری افزود: قرار بود مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر ایران از ۱۵ تیر ماه جاری به مدت پنج روز در محل آکادمی بین‌المللی بدمینتون این استان واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان برگزار شود که بنابه صلاحدید فدراسیون به تاخیر افتاد تا با برگزاری یک دوره مسابقات انتخابی تیم ملی، بدمینتون بازان مستعد شناسایی و به اردوی زنجان راه یابند.

وی اظهار داشت: این اردوها با هدف کسب آمادگی به منظور حضور توانمند در مسابقات بدمینتون قهرمانی غرب آسیا که شهریور امسال به مدت یک هفته در اردن و در رده‌های سنی زیر ۱۵ سال و زیر ۱۷ سال دختران و پسران برگزار خواهد شد، برپا می‌شود.

باقری تصریح کرد: محمد ضیغمی، معین مقدم، احسان مرادی و جواد شیرمحمدی که از بدمینتون بازان زیر ۱۵ سال زنجان هستند در مسابقات انتخابی تیم ملی که در تهران برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.

۶۰۸۴/‏۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !