پیشرفت های شگفت انگیز صنایع نظامی یمن


پیشرفت های شگفت انگیز صنایع نظامی یمن

خبرگزاری آریا- انواع مختلفی از پهپادها به دست مهندسان ما به یاری خدا و دستور رهبران سیاسی طراحی و ساخته شد.

پیشرفت های شگفت انگیز صنایع نظامی یمن
خبرگزاری آریا- وزیر دفاع یمن: انواع مختلفی از پهپادها به دست مهندسان ما به یاری خدا و دستور رهبران سیاسی طراحی و ساخته شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از صنعا، صنایع نظامی ارتش یمن از موشک بالستیک بالدار و سه پهپاد جدید رونمایی کرد. موشک قدس1، پهپادهای هجومی صماد 3 و قاصف 2k، پهپاد شناسایی صماد 1 فقط بخشی از پیشرفت های صنایع نظامی است.
در این نمایشگاه، تجهیزات نظامی دیگری عرضه شده که شگفتی های همگان را درپی داشته است. مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن، هنگام افتتاح نمایشگاه گفت این سلاح ها, موازنه قدرت را به کلی تغییر خواهد داد.
محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن گفت: انواع مختلفی از پهپادها به نام های قاصف، صماد، هجومی و شناسایی به دست مهندسان نظامی ما به یاری خداوند و دستور رهبران سیاسی طراحی و ساخته شد.
سرتیپ عزیز راشد تحلیلگر مسایل نظامی اظهار داشت: رونمایی سامانه های جدید پهپادی در حضور سران سیاسی یمن، بیانگر توانایی راهبردی و در دست داشتن ابتکار عمل در جنگ، و اذعان متجاوزان به قدرت ملت یمن است.
نیروی هوایی یمن، ساعاتی قبل آشیانه های هواپیماهای جنگی و چند هدف نظامی مهم را در دو فرودگاه جیزان و ابها با قاصف 2k هدف قرار داد. سخنگوی جنبش انصارالله گفت: ادامه تجاوز دشمن را با حملات کوبنده پاسخ خواهیم داد. اگر رژیم سعودی به جنایات خود ضد ملت یمن ادامه دهد, عملیات آینده شدیدتر خواهد بود.
عابد الثور تحلیلگر مسایل نظامی گفت: دشمنان دیگر توانایی استقامت در برابر قدرت نظامی ملت یمن را ندارند، هرچند آنها تلاش می کنند با فناوری خارجی خود را سرپا نگهدارند، در نهایت فرودگاه های سعودی رفته رفته تعطیل می شود.
راهبرد عملیات نیروهای یمنی در مناطق مرزی و داخلی یکپارچه شده است به طوری که نیروهای یمنی همزمان به مواضع مزدوران در منطقه مجازه در عسیر و منطقه السدیس در نجران حمله کردند. همچنین مواضع مزدوران سعودی در دو جبهه قعطبه در الظالع و الساقین در الجوف هدف توپخانه و موشک زلزال 1 قرار گرفت. متجاوزان در واکنش به این حملات، زمین های کشاورزی مردم را در استان حجه، با کشتی های جنگی هدف قرار دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟