رکوردشکنی دوباره فولکس I.D. R در گوودوود!


رکوردشکنی دوباره فولکس I.D. R در گوودوود!

همین چند روز پیش بود که فولکس‌واگن با خودروی مسابقه‌ای I.D. R در فستیوال سرعت گوودوود رکوردشکنی کرد. اگر یادتان باشد در انتها پیش‌بینی کردیم فولکس احتمالاً برای رکوردشکنی دوباره به پیست بازخواهد گشت. رکورد قبلی این خودرو به نظر می‌رسید که با آسانی به دست آمده و این خودروی الکتریکی توانسته زمان 41.18 ثانیه... The post رکوردشکنی دوباره فولکس I.D....

همین چند روز پیش بود که فولکس‌واگن با خودروی مسابقه‌ای I.D. R در فستیوال سرعت گوودوود رکوردشکنی کرد. اگر یادتان باشد در انتها پیش‌بینی کردیم فولکس احتمالاً برای رکوردشکنی دوباره به پیست بازخواهد گشت. رکورد قبلی این خودرو به نظر می‌رسید که با آسانی به دست آمده و این خودروی الکتریکی توانسته زمان 41.18 ثانیه را ثبت کند.

رکوردشکنی دوباره فولکس I.D. R در گوودوود!
همان‌گونه که گفتیم این خودرو دوباره به پیست بازگشته و توانسته رکورد خود را به 39.9 ثانیه کاهش دهد که بیش از یک ثانیه سریع‌تر از رکورد قبلی می‌باشد. به این ترتیب فولکس I.D. R رکورد امسال و تاریخ فستیوال سرعت گوودوود را شکسته است.

رکوردشکنی دوباره فولکس I.D. R در گوودوود!
پشت فرمان این خودرو رومین دوماسی نشسته بود که رکورد قبلی را نیز شکست. تا پیش از رکوردشکنی فولکس‌واگن این نیک هایدفیلد بود که به مدت 20 سال و با خودروی مک لارن MP4/13 رکورد این مسابقه را در اختیار داشت.

رکوردشکنی دوباره فولکس I.D. R در گوودوود!
اگرچه خودروی مک لارن محصولی بسیار قوی بود اما خب مدل مسابقه‌ای فولکس‌واگن برای حضور در مسابقات تپه نوردی بهینه شده است. بد نیست بدانید همین خودرو سال پیش در مسابقات پایکس پیک هم رکوردشکنی کرد و همان زمان نیز رانندگی خودرو بر عهده‌ی رومین دوماس بود.


فولکس‌واگن I.D. R با استفاده از قوای محرکه‌ی الکتریکی شتاب گیری فوق‌العاده‌ای داشته و به نظر می‌رسد رکورد آن در سال جاری دست‌نخورده بماند. به نظر شما خودروی بعدی که در گوودوود رکوردشکنی خواهد بود چیست؟
[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...