وزیر صهیونیستی در میان اوباش صحن مسجد الاقصی


وزیر صهیونیستی در میان اوباش صحن مسجد الاقصی

وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی به همراه دهها صهیونیست به مسجد الاقصی یورش برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الخلیج 365، «یوری آریل» وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی صبح امروز به همراه دهها شهرک نشین صهیونیست به صحن های مسجد الاقصی بورش بردند و به ادای مراسم تلمودی پرداختند.

منابع آگاه تاکید کرد: عملیات یورش با حمایت شدید پلیس رژیم صهیونیستی انجام گرفت.

مقامات اشغالگر اسرائیلی تلاش می کند با یورش های نیمه روزانه خود به تقسیم زمانی و مکانی الاقصی بین مسلمانان و یهود اقدام کند، همانگونه در مسجد ابراهیمی در الخلیل جنوب کرانه باختری انجام دادند.

مقصود از تقسیم زمانی این است که زمان ورود به مسجد الاقصی بین مسلمانان و یهودیان تقسیم شود، اما مقصود از تقسیم مکانی این است که تقسیم مساحت الاقصی بین دو طرف باشد. برهمین اساس، رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا این مسئله را اعمال کند. این اقدام تعدی و تعرض به هویت این مسجد و احساسات مسلمانان است.

صهیونیستها مدعی هستند که آنها «هیکل» یا «معبدی» دارند که در مسجد الاقصی موجود است و آن را حضرت سلیمان (علیه السلام) بنا کرده است، به همین دلیل تلاش می کنند تا این معبد موهوم را به عنوان یک هدف راهبردی بازسازی کنند و این اقدام را از طریق یورش ها و افزایش این حملات انجام دهند.

بیش از نیم قرن است که رژیم صهیونیستی به بهانه کشف معبد موهوم به حفاری در زیر مسجد الاقصی اقدام کرده اند که این حفاری ها باعث سست شدن زیرساخت های این مسجد شده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول