واکنش هیئت امنای دانشگاه آزاد به یک خبر دروغین


واکنش هیئت امنای دانشگاه آزاد به یک خبر دروغین

هیئت امنای دانشگاه آزاد طی اطلاعیه ای نسبت به انتشار یک خبر کذب دریکی از خبرگزاری‌ها واکنش نشان داد.

واکنش هیئت امنای دانشگاه آزاد به یک خبر دروغینبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو درج یک خبر کذب در خبرگزاری دانشجو با شناسه خبری ۷۷۵۷۱۱ مورخ ۱۵ تیر ۱۳۹۸ با ادعای واهی وجود ردپای بازرس استانی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، روابط عمومی دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تکذیب این خبر به انتشاردهندگان اینگونه اکاذیب هشدار داد که موضوع را از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری خواهد کرد.

بازرس استانی نقش کلیدی در کشف پرونده جعل مدارک دانشگاهی در همکاری با مراجع امنیتی، انتظامی و قضایی داشته و مستندات بیانگر آن است که اولین گزارشات توسط نامبرده مطرح و انعکاس داد شده است.

پرونده جعل مدارک دانشگاهی صرفا مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی نبوده و این باند جاعل اقدام به جعل مدارک دانشگاه های دولتی، پیام نور و غیر انتفاعی و حتی مدارک غیر دانشگاهی نیز کرده است.

هدف انتشار دهندگان این دست اخبار کذب توقف فعالیت های روشنگرانه و ضد فساد هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی است اما قطعا هیات امنا و دفاتر مسئول زیرمجموعه در صیانت از ساحت علم، دانشگاه و اتقان مدارک دانشگاهی مانند گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و چنین اقدامات ایذائی رسانه ای، خللی در عزم دفتر بازرسی ویژه هیات امنا برای مبارزه با فساد ایجاد نخواهد کرد.

روابط عمومی دفتر هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اینکه این خبر را قویا تکذیب می کند این اطمینان را می دهد با آمران و عاملان انتشار این دست اخبار کذب از طریق مراجع ذی صلاح قضایی و انتظامی برخورد خواهد کرد و نتیجه اقدامات خود را به افکار عمومی گزارش می‌دهد.

انتهای پیام/

جزئیات انتشار یک خبر کذب درباره هیئت امنای دانشگاه آزاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس