تصاویر رسمی رنو ساندرو 2020 منتشر شد؛ مشخصات و امکانات رنو ساندرو جدید


تصاویر رسمی رنو ساندرو 2020 منتشر شد؛ مشخصات و امکانات رنو ساندرو جدید

تصاویر رسمی رنو ساندرو 2020 منتشر شد. نسل جدید Renault Sandero نسبت به قبل از تغییرات گسترده‌ای بهره می‌برد. در ادامه مشخصات و امکانات محصول جدید رنو را بررسی می‌کنیم. 2 سال پس از رونمایی از دومین نسل داچیا ساندرو، شرکت رنو نیز در سال 2014 از هاچ‌بک اقتصادی خود به همراه لوگو اختصاصی پرده برداشت... نوشته تصاویر رسمی رنو ساندرو 2020 منتشر شد؛...

تصاویر رسمی رنو ساندرو 2020 منتشر شد. نسل جدید Renault Sandero نسبت به قبل از تغییرات گسترده‌ای بهره می‌برد. در ادامه مشخصات و امکانات محصول جدید رنو را بررسی می‌کنیم.

2 سال پس از رونمایی از دومین نسل داچیا ساندرو، شرکت رنو نیز در سال 2014 از هاچ‌بک اقتصادی خود به همراه لوگو اختصاصی پرده برداشت و حالا پس از چند سال این خودروساز فرانسوی قصد دارد رنو ساندرو 2020 را به همراه تغییرات گسترده‌ای تولید کند. البته نسل جدید رنو ساندرو نسبت به گذشته از تغییرات متعددی بهره خواهد برد، اما نمی‌توان آن را نسل کاملا جدیدی دانست. شرکت رنو اخیرا تصاویر رسمی نسل جدید ساندرو مدل 2020 را توسط شرکت رنو برزیل منتشر کرده است که در این تصاویر تغییرات زیادی در قسمت‌های جلو و عقب دیده می‌شود.

مشخصات رنو ساندرو 2020

طراحان چراغ‌های جلو این خودرو را به صورت کامل اصلاح کرده‌اند و برای آن LEDهایی با فرم C شکل را در نظر گرفته‌اند. طراحان در قسمت جلو از یک جلوپنجره متفاوت استفاده کرده‌اند که کمی به سایر محصولات رنو شباهت دارد. کاپوت خودرو نیز به سمت جلوپنجره کشیده شده است و سپر جلو از طرحی جدید بهره می‌برد که اسپرت‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در عقب خودرو شاهد تغییرات چشمگیری هستیم؛ چراکه در عقب شاهد مشابه بودن طراحی‌های چراغ‌ها با محصولات رنو هستیم و این چراغ‌ها نیز از طرح LED جدیدی برخوردارند. سپر عقب نیز اصلاح شده است، اما برش روی صندوق و فرم شیشه عقب همانند نسل قبل است.

تصاویر رسمی رنو ساندرو 2020 منتشر شد؛ مشخصات و امکانات رنو ساندرو جدید

در تصاویری که از رنو ساندرو 2020 توسط شرکت رنو برزیل منتشر شده است، بر روی آن شاهد عبارت CVT جلو و CVT عقب هستیم که می‌توان این احتمال را در نظر گرفت نسل جدید رنو از گیربکس CVT در نوع ایکس ترونیک نیسان بهره خواهد برد. بر روی این خودرو نشان 1.6 هم دیده می‌شود که بدون شک به این موضوع اشاره می‌کند که رنو ساندرو 2020 از موتور SCe 116 تنفس طبیعی برخوردار خواهد بود که قدرتی معادل 115 اسب بخار یا 116 اسب بخار با اتانول تولید می‌کند. این موتور به همراه گیربکس CVT مصرف سوخت کمی را به همراه خواهد داشت. انتظار می‌رود مدل پایه این خودرو از موتور کوچک‌تر 1 لیتری استفاده کند.

رنو از کابین محصول جدید خود تصاویری را منتشر نکرده است، اما این خودرو در بخش‌های پوشش صندلی‌ها، داشبورد و پانل درها با تغییراتی همراه خواهد بود. این تغییرات برای کلیه مدل‌های ساندرو از جمله استپ وی و RS 2.0 اعمال خواهد شد. رنو ساندرو 2020 در کوریتیبای برزیل تولید خواهد شد و در حال حاضر از جزئیات بیشتر این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است و تا معرفی رسمی می‌بایست منتظر بمانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل