ارتقا 2 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مرتبه‌ دانشیاری


ارتقا 2 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مرتبه‌ دانشیاری

کرمانشاه- ایرنا- 2 تن از اساتید عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در پنجمین نشست از دوره ششم هیأت ممیزه دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.

به گزارش ایرنا؛ دکتر «سمیه بهزاد» عضو هیأت علمی گروه آموزشی فیزیک مهندسی دانشکده فناوری اطلاعات و دکتر «حامد رشیدی» عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی شیمی دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در این نشست به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.

بنابراین گزارش؛ بهزاد عضو هیأت علمی گروه آموزشی فیزیک مهندسی، دانش آموخته سال ۱۳۹۰ مقطع دکترای رشته فیزیک ماده چگال- شاخه نانوتکنولوژی از دانشگاه رازی، دارای ۴۲ مقاله چاپ شده در مجلات معتبر ISI و ۲ مقاله علمی پژوهشی می‌باشد.

این پژوهش گر موفق با ارائه بیش از ۱۹ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی، انجام چندین طرح پژوهشی و کسب عنوان داور ممتاز در داوری مجلات معتبر بین المللی دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی فعالیت‌های پژوهشی می‌باشد.

رشیدی عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی شیمی نیز، دانش آموخته سال ۱۳۹۲ دوره دکتری رشته مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) نیز توانسته با انجام فعالیت‌های پژوهشی ارزشمند خود از جمله هفت طرح پژوهشی صنعتی خارج از دانشگاه، چاپ ۱۶ مقاله در مجلات معتبر ISI، انجام چندین طرح پژوهشی داخلی و ارائه بیش از ۳۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی و همچنین کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه در زمینه تبدیل علم به ثروت در سال ۱۳۹۷ به مرتبه دانشیاری نائل و نام خود را در ردیف افتخارات دانشگاه صنعتی کرمانشاه ثبت نماید.

به گزارش ایرنا؛ دانشگاه صنعتی کرمانشاه با ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو و بیش از ۱۰۰ استاد ظرفیت بزرگی برای نقش آفرینی در توسعه استان دارد که استفاده از این ظرفیت تخصصی در حوزه صنعت می‌تواند به تسریع در توسعه استان کمک کند.

این دانشگاه با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور، تأمین نیازهای صنایع گوناگون موجود در استان و منطقه غرب، توسعه و کاربردی کردن فناوری‌های نوین در صنایع مختلف، در سال ۱۳۸۴ موفق به اخذ موافقت اصولی شد و از بهمن سال ۱۳۸۶ با پذیرش ۱۳۰ دانشجوی مقطع کارشناسی در ۲ رشته مهندسی برق و مهندسی شیمی در شهر کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرد.

این دانشگاه اکنون ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو در ۱۰ رشته کارشناسی و هفت رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و آموزش این تعداد دانشجو را نیز ۵۲ استاد عضو هیأت علمی و ۵۲ عضو غیرهیات علمی بر عهده دارند.

۸۰۶۶/‌۳۰۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق