از ظرفیت ایده‌پردازی دختران جوان نخبه قمی استقبال می‌کنیم


از ظرفیت ایده‌پردازی دختران جوان نخبه قمی استقبال می‌کنیم

قم - ایرنا - استاندار قم با اشاره به درخشش بانوان قمی در عرصه‌های گوناگون و کسب مقام‌های ملی و بین‌المللی گفت: از ظرفیت ایده‌پردازی و پیشنهادهای دختران جوان نخبه قمی در راستای توسعه استان استقبال خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز یکشنبه در آیین بانوی کرامت در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم؛ اظهار کرد: از نخبگان علمی و برگزیدگان تشکل‌ها برای مشاوره به استاندار و معاونان استفاده خواهیم کرد.

وی توانمندسازی، آگاهی‌بخشی و ارتقای دانش اجتماعی برای جامعه بانوان و دختران را ضروری دانست و افزود: به برکت جمهوری اسلامی و دیدگاه‌های روشن امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در عرصه اجتماعی درخشش بانوان طی چهار دهه گذشته را شاهد بوده‌ایم که این امر باید تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به برخی تنگناهایی که به ناروا به زنان تحمیل می‌شود، ادامه داد: امروز دختران ما در مقام تهذیب به قله‌های دانش فائق آمده‌اند و به توانمندی در این حوزه دست یافته‌ایم که باید این پیشرفت در سایر زمینه‌ها تسری پیدا کند.

سرمست، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سلامت کاری بالای بانوان در محیط‌های اداری را مورد توجه قرار داد و گفت: انتظار ما این است که بانوان بر اساس شایستگی بتوانند در سازمان‌ها ارتقا و پیشرفت کافی را داشته باشند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار و زنان کارآفرین نیز در عرصه مدیریت خانواده نه تنها خانواده خود را اداره می‌کنند، بلکه بار تکفل اجتماعی را نیز به دوش می کشند.
وی گفت: امیدواریم در جامعه شاهد ارتقا و تعالی فعالیت‌های بانوان تحت عنوان تشکل‌های مردم‌نهاد باشیم و از ظرفیت‌های ایشان در حوزه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و عام‌المنفعه و نیز امدادرسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

استاندار قم با کاروان خادمین حرم رضوی دیدار کرد

از ظرفیت ایده‌پردازی دختران جوان نخبه قمی استقبال می‌کنیم

بر اساس این گزارش، اعضای کاروان زیر سایه خورشید که همزمان با دهه کرامت به شهر مقدس قم سفر کرده‌اند، روز یکشنبه با استاندار قم دیدار و پرچم متبرک آستان قدس رضوی را به وی اهدا کردند.

استاندار قم در این دیدار در استانداری، ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت و ولادت‌های فرخنده این دهه تصریح کرد: خدمت به اهل بیت (ع)، توفیق بزرگ و افتخار ارزنده‌ای است که باید قدردان آن بود.

وی وجود امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را مایه خیر و برکت ایران اسلامی و افتخاری ارزشمند برای مردم مشهد و قم برشمرد و گفت: امیدواریم خادم شایسته‌ای برای این بزرگواران باشیم و در تحکیم هرچه بیشتر و رابطه خواهری و برادری بین این ۲ استان و تبادل زائران توفیقات الهی نصیبمان شود.

نماینده خادمین حرم رضوی نیز در این دیدار با اشاره به حضور چند روزه کاروان زیرسایه خورشید در قم، از استقبال گرم و مهمان‌نوازی مردم و مسؤلان استان قم سپاسگزاری و قدردانی کرد.
اعضای کاروان زیر سایه خورشید در این دیدار نشان، پرچم و بسته متبرک حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را به استاندار قم اهدا کردند.

دهه کرامت از اول ذی القعده مصادف با ۱۳ تیرماه جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) شروع شده است و تا ۱۱ ذی القعده مصادف با ۲۳ تیرماه جاری، سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

۷۴۰۶/ ۶۱۳۳/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟