8 مهمترین نشانه های علاقمندی دیگران به خودتان را بشناسید


... نوشته 8 مهمترین نشانه های علاقمندی دیگران به خودتان را بشناسید اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

وقتی پای نشانه های علاقمندی به میان می‌آید، هیچ کس نمی‌داند که زمان صحبت با فردی که دوست دارد با او وارد رابطه شود، چه رفتاری داشته باشد و باید به دنبال چه چیزی باشد. این مقاله برخی از نشانه های علاقمندی رایج را بررسی می‌کند و به شما نحوه‌ی استفاده از زبان بدن را برای تشخیص این‌که آیا فرد مورد نظرتان شما را دوست دارد یا نه، یاد خواهد داد.

8 مهمترین نشانه های علاقمندی دیگران به خودتان را بشناسید

علائم و نشانه های علاقمندی مردان به زنان

مردان اغلب از سیگنال‌های مشابه برای نشان دادن جاذبه‌های جسمی یا عاشقانه استفاده می‌کنند. اگر شما در حال تلاش برای کشف احساسات یک مرد نسبت به خودتان هستید، در این‌جا برخی از نشانه های علاقمندی را می‌بینید که باید برای رسیدن به پاسخ سوال‌تان به دنبال‌شان باشید.

مطلب مرتبط: دوباره عاشق شدن: ۵ راه که دوباره عاشق همسرمان شویم

۱. تماس چشمی لاینقطع

اگر می‌خواهید بدانید که مرد مورد نظرتان به شما علاقه دارد یا نه، چشم او اولین جایی است که باید نگاه کنید. اگر او واقعا به شما علاقه داشته باشد و بخواهد با شما وارد رابطه شود، به طور مداوم با شما تماس چشمی خواهد داشت. بسیار جالب توجه است که علم ثابت کرده اگر آدم‌ها به کسی جذب شوند، مردمک چشم‌شان فراخ خواهد شد. اگر آن‌ها نمی‌توانند چشم از شما بردارند و تغییری را در مردمک چشم‌شان مشاهده می‌کنید، احتمالا به شما علاقه دارند و جذب‌تان شده‌اند.

مطلب مرتبط: ۱۵ نکته برای بهتر شدن رابطه جنسی تان که حتما باید بدانید

۲. ویژگی‌های خوب بدن‌اش را به رخ می‌کشد

اگر مردی ناگهان به حالت عادی فعالیت نکند و زبان بدن‌اش در هنگام صحبت با شما عدم اعتماد به نفس او را نشان می‌دهد، دو احتمال وجود دارد: یا بسیار خجالتی است یا علاقه‌ای به وارد رابطه شدن ندارد. از طرف دیگر، مردی که در کنار شما اعتماد به نفس بیش‌تری دارد، به احتمال زیاد به شما علاقه دارد. چگونه می‌توانید این اطمینان را از طریق زبان بدن ببینید؟ خوب، به عنوان مثال، ممکن است ببینید که عضلات او بیرون زده یا منقبض شده‌است، به گونه‌ای که صاف ایستاده و سینه‌اش را بیرون داده و روی قسمت‌هایی از بدن‌اش که باعث افتخارش هستند، تاکید بیش‌تری دارد.

8 مهمترین نشانه های علاقمندی دیگران به خودتان را بشناسید

۳. او به شما نزدیک‌تر می‌شود و هنگام صحبت کردن با شما اعتماد به نفس بالاتری دارد

هنگامی که ما به کسی جذب می‌شویم، اولین نکته در فهرست کارهایی که باید انجام بدهیم این است که توجه او را جلب کنیم و تا زمانی که می‌توانیم حواس آن فرد را معطوف خودمان نگه داریم. مردی که علاقه‌مند برقراری رابطه با شما است این را به نحوی به شما خواهد رساند. آیا او صدای خود را بالا می‌برد و توجه شما را جلب می‌کند؟ آیا او با شما گفتگوی جالبی دارد و بر آن‌چه دوست دارید و آن‌چه دوست ندارید تمرکز می‌کند؟ آیا به شما نزدیک‌تر می‌شود و تلاش می‌کند توجه شما را دائم روی خودش نگه دارد؟ اگر چنین است، شما با مردی صحبت می‌کنید که به شما جذب شده‌است. شما می‌توانید بگویید که چه زمانی این نوع جذابیت در طول مکالمه با کسی رخ می‌دهد.

مطلب مرتبط: نشانه های مرد عاشق: ۲۴ روش که چطور بفهمم دوستم دارد

۴. او برخی از ویژگی‌های شما را در شیوه‌ی رفتار خود می‌گنجاند

اگر کسی واقعا شما را دوست دارد، زبان بدن شما یا عملکرد بدن‌تان را کپی می‌کند. به عنوان مثال، بیایید تصور کنیم که شما از عبارت “به طور خاص” گاه گاهی استفاده می‌کنید. اگرچه او در ابتدا هنگام صحبت کردن با شما از این عبارت استفاده نمی‌کرد، اما اخیرا متوجه شده‌اید که او در طول گفتگو با شما بیش‌تر از قبل این عبارت را استفاده می‌کند. این فقط یک مثال کوچک است، و درواقع ممکن است این تقلید را در رفتارهای دیگر نیز ببینید.

علائم و نشانه های علاقمندی زنان به مردان

درست شبیه به مردان که سیگنال‌های مشابهی را دارند که جذب شدن آن‌ها را به یک زن نشان می‌دهند، زنان نیز زمانی که کسی را دوست دارند سیگنال‌های خاص خود را می‌فرستند. در این‌جا چند مورد از این نشانه های علاقمندی را می‌بینید.

مطلب مرتبط: حسادت در رابطه: دلیل واقعی حسادت در رابطه و کاری که می‌توانید در رابطه با آن انجام دهید

۱. ژیگولوار رفتار می‌کند و لباس می‌پوشد

درست مانند مردان که سعی می‌کنند عضلات خود را به رخ بکشند و موقعیت بدنی خود را بهبود بدهند، زمانی که یک زن نزدیک شخص مورد علاقه‌اش است، تلاش می‌کند تا بهترین ویژگی‌های فیزیکی خود را برای جلب توجه مرد نشان بدهد. هنگامی که او با شما صحبت می‌کند، متوجه می‌شوید که شروع به مرتب کردن موها یا لباس‌هایش می‌کند. اگر چه این کار ممکن است نشانه‌ای باشد از این‌که او صرفا تلاش می‌کند چیزی را که اذیت‌اش می‌کند، رفع کند، اما باز هم می‌توانید این را از شیوه‌ی ‌رفتار او تشخیص بدهید.

8 مهمترین نشانه های علاقمندی دیگران به خودتان را بشناسید

۲. زیاد می‌خندد

ممکن است شما بامزه باشید‌ یا اصلا بامزه نباشید! فرقی نمی‌کند که کدام یک از این‌ها در مورد شما صدق می‌کند، به هر حال زنی که به شما علاقمند است، به آن‌چه که می‌گویید می‌خندد. توجه کنید و سعی کنید چیزهایی را بگویید که کمی خنده‌دار است یا اصلا خنده‌دار نیست. آیا او به شوخی شما می‌خندد؟ آیا آرام می‌خندد یا طوری که انگار چیزی بسیار خنده‌دار را شنیده‌است؟ این نشانه‌های ظریف به شما نشان می‌دهند که آیا او به شما علاقه‌مند است یا این‌که فقط اهل شوخی و خنده است.

مطلب مرتبط: هورمون عشق: ۴۶ خاصیت و روش علمی افزایش هورمون اکسی توسین

۳. او به دنبال صحبت کردن در مورد موضوعات عمیق است تا موضوعات سطحی و پیش پا افتاده

صحبت کردن در مورد موضوعات سطحی و نپرداختن به جزئیات مرتبط با زندگی شخصی کار آسانی است. اگر یک مکالمه فقط در این جهت پیش می‌رود یا اگر تلاش می‌کنید موضوعات جدی‌تری را مطرح کنید و طرف مقابل‌تان ابدا چنین روندی ندارد یا به طور کامل صحبت‌های شما را نادیده می‌گیرد، احتمالا علاقه‌ای برای وارد شدن به رابطه با شما ندارد. از سوی دیگر، در صورتی که او سعی می‌کند شما را بیش‌تر بشناسد، ممکن است در تلاش باشد که به شما نشان دهد که دوست‌تان دارد و می‌خواهد بیش‌تر در مورد شما بداند.

مطلب مرتبط: ۶ نوع رابطه عاطفی شما و شریک عشقی تان که دوام بیشتری دارد

۴. وقتی با شما صحبت می‌کند، صدای‌اش بلندتر می‌شود

وقتی یک مرد کسی را دوست دارد، تن صدای او پایین می‌آید. هنگامی که یک زن کسی را دوست دارد، تن صدای او بالا می‌رود. اگر برای‌تان ممکن است، ببینید که او با دیگران چگونه صحبت می‌کند و بعد آن را با شیوه‌ی صحبت کردن‌اش با خودتان مقایسه کنید. آیا متوجه تفاوت در تن صدای او می‌شوید؟ آیا زمانی که با شما صحبت می‌کند لحن او با زمانی که مردهای دیگر هم حضور دارند، متفاوت است؟ اگر چنین است، معلوم می‌شود که او به رابطه داشتن با شما علاقمند است.

به یاد داشته باشید که ممکن است این علائم دقیقا همان چیزی را که ما در این نوشتار گفتیم نشان ندهد. همه چیز به بافتار صحبت و موقعیت رخ دادن مکالمه بستگی دارد، و این مسئولیت خودتان است که قبل از افتادن دنبال کسی و پاپی او شدن، ببینید که آیا به شما علاقه‌ای دارد یا خیر.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازد ه – سارا فیضی

منبع: بتر هلپ

۸ مهمترین نشانه های علاقمندی دیگران به خودتان را بشناسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر