ثبت 17 هزار پرونده خسارات کشاورزی سیل لرستان در سامانه سجاد


ثبت 17 هزار پرونده خسارات کشاورزی سیل لرستان در سامانه سجاد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر عبدالرضا بازدار در جریان بازدید از دبیرخانه کارگروه استانی شناسایی بهره برداران خسارت دیده از سیل گفت: سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بسیج توان کارشناسی و امکانات موجود از جمله به کارگیری ۱۳۰ کارشناس در سطح استان و سازمان ، تاکنون تعداد ۱۷ هزار پرونده با مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان خسارت در سامانه سجاد ثبت نموده است.

تصویب ۵۷۰۰ پرونده در کارگروه استانی

وی افزود : تا به امروز پرونده ۵۷۰۰ نفر در کارگروه استانی مصوب شده و مبلغ بلاعوض پرداختی برای آنها بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان محاسبه گردیده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد در همین راستا تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات بانکی قرض الحسنه به بانک های عامل معرفی شده‌اند که روند پرداخت تسهیلات به آنها شروع شده است.

این مقام مسئول اظهار امیدواری نمود: تا یک ماه آینده بخش قابل توجهی از خسارت دیدگان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تسهیلات ارزان قیمت خود را دریافت نمایند.

دکتر بازدار ادامه داد؛ مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض و ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به استان لرستان اختصاص داده شده است.

خسارت ۱۵۷۰ میلیارد تومانی به زیرساختهای کشاورزی

سیل فروردین ماه سال جاری هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان به زیربخش‌های مختلف کشاورزی استان لرستان خسارت وارد نمود.

لازم به توضیح است ؛ در این بازدید مهندس صیادی معاون "برنامه ریزی و امور اقتصادی" ، مهندس خوش صفا "معاون توسعه مدیریت و منابع " ، مهندس سپهوند "مدیر حوزه ریاست" ، مهندس حقانی " مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره روابط عمومی"، مهندس نیکخواه "رئیس اداره مخاطرات" و جمعی از کارشناسان طرح و برنامه سازمان دکتر بازدار را همراهی می کردند.

۴۶

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن