انتقاد نامزد ریاست جمهوری آمریکا از تصمیم ترامپ برای خروج از برجام


انتقاد نامزد ریاست جمهوری آمریکا از تصمیم ترامپ برای خروج از برجام

نماینده مجلس نمایندگان آمریکا خروج یکجانبه این کشور از برجام را تصمیمی اشتباه نامید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس، تولسی گابارد، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور با انتقاد از سیاست‌های کاخ سفید در قبال ایران تصمیم واشنگتن برای خروج یکجانبه از برجام را تصمیمی اشتباه نامید.

گابارد گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال نزدیک کردن واشنگتن به تقابل نظامی با تهران است و خروج یکجانبه از توافق هسته‌ای ایران یک تصمیم اشتباه بود که ترامپ مرتکب آن شد.

نماینده مجلس نمایندگان آمریکا افزود: وجود یک توافق با ایران بهتر از نبود آن است. خطری که اکنون وجود دارد آن است که دولت ترامپ با پاره کردن توافق هسته‌ای در حال نزدیک کردن ما به درگیری نظامی با ایران است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده آمریکا تاکید کرد: استقرار سربازان آمریکایی در منطقه خاورمیانه، چاشنی دینامیت برای جنگی مخرب تر از آنچه که در عراق دیدیم را روشن کرده است.

در تاریخ 8 مه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر خروج واشنگتن از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام نمود. این توافقنامه موجب محدودیت در فعالیت های هسته ای ایران و جلوگیری از اقدامات یکجانبه آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا در تحریم های یک طرفه می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس