شبهای فرهنگ رویدادی تازه در جزیره کیش که با شب رسانه ها کلید می خورد


شبهای فرهنگ رویدادی تازه در جزیره کیش که با شب رسانه ها کلید می خورد

کیش - ایرنا- جزیره گردشگری کیش از دوشنبه شب شاهد برگزاری شب رسانه ها به عنوان اولین برنامه از سلسله رویدادهای فرهنگی با عنوان شب های فرهنگی با حضور شخصیت ها و چهره های فرهنگی ،علمی و هنری خواهد بود.

به گزارش ایرنا، این رویداد فرهنگی با هدف بزرگداشت مفاخر و نام آوران علم، فرهنگ و هنر و شامل نشست‌های فصلی، ماهانه و یا دو هفتگی در کیش است که به گفته مسئولان فرهنگی زمینه گفتگو و تعامل مهمترین چهره‌های علمی، فرهنگی و هنری را فراهم می‌کند.

اولین برنامه و حسن آغاز این رویداد، برنامه‌ای با عنوان "شب رسانه‌ها " است که قرار است دوشنبه شب با حضور استادان، اصحاب رسانه و عموم مردم در خانه فرهنگ و هنر" لبخند کیش" برگزار شود و هدف آن فرهنگ سازی و آشنایی با چهره‌های ماندگار عنوان شده است.

" محمود اسعدی " مشاور فرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر علمی سلسله برنامه‌های چهره‌های ماندگار در توضیحاتی پیرامون برنامه‌های و محتوای شب‌های فرهنگ در این جزیره گفت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی، برنامه‌های مشترک با دیگر کشورها و پاتوق ادبی و هنری چون شب‌های داستان، فلسفه، دین و عرفان، برگزاری روزهای ملی چون روز خیام، حافظ، سعدی، عطار و فردوسی از جمله بخش‌های مختلف طرح شب‌های فرهنگ در کیش است و علاقه مندان به هر موضوع می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند و یا پیشنهاد دهنده برگزاری یک شب فرهنگی باشند.

از نگاه رسانه و عموم مردم، برگزاری مطلوب این برنامه یک رویداد سازی فرهنگی و اجتماعی بموقع و مطابق با نیازهای فرهنگی جامعه است و می‌تواند تابستان گرم و شرجی و نسبتاً خلوت جزیره کیش را با نسیم برنامه‌های فرهنگی رنگ و بوی تازه ببخشد.

بی تردید جمع بندی و پایش بازخوردهای سلسله برنامه‌های شبهای کیش که از یکسو می‌تواند به برگزاری هرچه بهتر و تداوم آن کمک کند و دیگر سو در معرفی ارزشها و سرمایه‌های اجتماعی وفرهنگی و افزایش شناخت عمومی نسبت داشته‌های علمی و بنیادین جامعه نقشی مؤثر و پیشبرنده داشته باشد.

۱۳۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام