پیش‌بینی اتمام فاز یک آزادراه تهران - شمال در ماه آینده


تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌‌‌گوید پیش‌بینی می‌شود در ماه آینده فاز یک آزادراه تهران - شمال به اتمام رسیده و حداقل ٦٠ کیلومتر مسیر کوتاه و بیش از یک ساعت زمان سفر کاهش یابد.

پیش‌بینی اتمام فاز یک آزادراه تهران - شمال در ماه آینده

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌‌‌گوید پیش‌بینی می‌شود در ماه آینده فاز یک آزادراه تهران - شمال به اتمام رسیده و حداقل ٦٠ کیلومتر مسیر کوتاه و بیش از یک ساعت زمان سفر کاهش یابد.

به گزارش خانه ملت، محمدباقر نوبخت با اشاره به برنامه‌های دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: با وجود وضع سخت تحریم‌ها و کاهش درآمدها، حداقل ٤٣ هزارمیلیارد تومان تا پایان سال جاری برای طرح‌های عمرانی پرداخت می‌شود که سه ماهه اول سال، ٢٧ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در انتخاب طرح‌های عمرانی اولویت طرح‌های مهمی است که تاکنون مبالغ زیادی برای آنها صرف شده و با اختصاص مبالغی، امسال قابل بهره‌برداری می‌شوند، همانند آزاد راه تهران - شمال که بیش از ۲۰ سال در حال انجام است.

هزاران میلیارد تومان به قیمت امروز برای آزاد راه تهران- شمال هزینه شد

وی با بیان اینکه هزاران میلیارد تومان به قیمت امروز برای آزاد راه تهران- شمال هزینه شده است، ادامه داد: فاز یک این پروژه با ٣٠٠ میلیارد تومان در سال جاری برای میلیون‌ها ایرانی قابل بهره‌برداری می‌شود که معمولا برای رسیدن به شمال ایران باید ساعت‌ها و کیلومترها در راه به دلیل ترافیک معطل باشند، انشاء‌الله با پرداخت این رقم، پیش‌بینی می‌شود در ماه آینده فاز یک آزادراه به اتمام رسیده و حداقل ٦٠ کیلومتر مسیر کوتاه و بیش از یک ساعت زمان سفر کاهش پیدا می‌کند.

نوبخت با تاکید بر اینکه هر هفته برای تشریح اولویت‌های عمرانی و سیاست‌های ملی برای مدیران استانی به استان‌ها سفر می‌کنم، تصریح کرد: این اهداف در جلسات شورای برنامه‌ریزی و بازدید میدانی از پروژه‌ها توسط بنده و معاونان سازمان برنامه و بودجه پیگیری می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر