کشف محموله داروی دامی قاچاق در اردبیل


کشف محموله داروی دامی قاچاق در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف و ضبط داروی دامی خبر داد و گفت: دو دامپزشک که به صورت غیرقانونی اقدام به نگهداری و فروش داروی دامی خارج از ضوابط تعیینی دولت کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحیمی ‌آذر اظهار داشت: براساس گزارش بازرسان و ماموران نیروی انتظامی در مورد بازداشت دو دامپزشک که اقدام به نگهداری و فروش داروی دامی خارج از ضوابط تعیینی دولت کرده بودند، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و متخلفان تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی با اشاره به اینکه به این پرونده در اسرع وقت رسیدگی می‌شود، افزود: پس از انجام مراحل، پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع و در شعبه دوم مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از احراز تخلف حکم به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت و ۳۷۷ میلیون ریال جریمه در حق دولت صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی در حوزه فرآورده‌های دامی و به ویژه داروی دامی در سطح استان تصریح کرد: در این راستا نشارت کافی وجود داشته و سعی داریم تا با دقت و نظارت کافی موارد تخلف و متخلفان را با کمک دستگاه‌های قضایی شناسایی و در سریع‌ترین زمان از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کنیم.

رحیمی‌آذر گفت: از تمام شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در سریع‌ترین زمان با یکی از دستگاه‌های ذی‌ربط در این حوزه گزارش کرده تا ماموران نظارت و انتظامی وارد عمل شده و از هر گونه جرم و تخلف احتمالی پیشگیری گردد.

۴۶

کد خبر 1277182

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی