کشف محموله داروی دامی قاچاق در اردبیل


کشف محموله داروی دامی قاچاق در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف و ضبط داروی دامی خبر داد و گفت: دو دامپزشک که به صورت غیرقانونی اقدام به نگهداری و فروش داروی دامی خارج از ضوابط تعیینی دولت کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحیمی ‌آذر اظهار داشت: براساس گزارش بازرسان و ماموران نیروی انتظامی در مورد بازداشت دو دامپزشک که اقدام به نگهداری و فروش داروی دامی خارج از ضوابط تعیینی دولت کرده بودند، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و متخلفان تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی با اشاره به اینکه به این پرونده در اسرع وقت رسیدگی می‌شود، افزود: پس از انجام مراحل، پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع و در شعبه دوم مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از احراز تخلف حکم به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت و ۳۷۷ میلیون ریال جریمه در حق دولت صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی در حوزه فرآورده‌های دامی و به ویژه داروی دامی در سطح استان تصریح کرد: در این راستا نشارت کافی وجود داشته و سعی داریم تا با دقت و نظارت کافی موارد تخلف و متخلفان را با کمک دستگاه‌های قضایی شناسایی و در سریع‌ترین زمان از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کنیم.

رحیمی‌آذر گفت: از تمام شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در سریع‌ترین زمان با یکی از دستگاه‌های ذی‌ربط در این حوزه گزارش کرده تا ماموران نظارت و انتظامی وارد عمل شده و از هر گونه جرم و تخلف احتمالی پیشگیری گردد.

۴۶

کد خبر 1277182

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !