آمادگی هرسین برای برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی


آمادگی هرسین برای برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی

فرماندار هرسین از آمادگی این شهرستان برای برگزاری دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

امیر شاه آبادی از آمادگی شهرستان هرسین برای برگزاری دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین خبر داد و اظهار داشت: با تمام توان شهرستان آماده میزبانی این رویداد مهم هنری است و تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به تجربه موفق برگزاری اولین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی در این شهرستان افزود: اولین دوره این جشنواره با استقبال مردم فرهنگ مدار شهرستان هرسین روبرو شد و برگزاری دومین دوره این جشنواره از مطالبات مردم و هنرمندان شهرستان است.

فرماندار هرسین ادامه داد: ما تلاش کردیم که مقدمات برگزاری دومین دوره این جشنواره را فراهم کنیم تا این جشنواره به شکلی مطلوب و حتی بهتر از دوره گذشته برگزار شود.

وی برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی و هنری را از اولویت ها و برنامه های فرمانداری هرسین در راستای توسعه این شهرستان برشمرد.

شاه آبادی تاکید کرد: این جشنواره می تواند هم در جذب گردشگر در این شهرستان طی ایام جشنواره موثر باشد و هم نام هرسین را به عنوان یک شهر فرهنگی و هنری در سطح کشور مطرح کند.

وی با اشاره به پتانسیل های هرسین و بیستون ابراز امیدواری کرد روزی شاهد اجرای این جشنواره در سطح جهانی و حضور گروه های بین المللی در این رویداد باشد.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره برای ۱۳ استان فراخوان ارسال شده و در مرداد ماه امسال شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

شاه آبادی خواستار حمایت همه جانبه ادارات سطح شهرستان برای برگزاری این جشنواره شد.

گفتنی است، تمام آثار حاضر در جشنواره مذکور مرتبط با موضوع پیشگیری ازآسیب های اجتماعی و کاهش آن با رویکرد نشاط افزایی اجتماعی و امید بوده و با زبان طنز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟