به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا هنرمند کارگردان سینما و تلویزیون گفت: از امروز و پس از صدور پروانه نمایش فیلم «سمفونی نهم» برنامه‌ریزی برای اکران آن را آغاز می‌کنیم تا در بهترین زمان ممکن اکران شود.

هنرمند در ادامه این گفت‌وگو که با سینماآنلاین انجام شده گفت: «یک‌سال‌ونیم با حامد افضلی روی متن سریال «الف ویژه» کار کردیم. ۱۸قسمت از این سریال ۲۶قسمتی نوشته شد و تنها چند قسمت باقی‌مانده بود که ناگهان دکتر کرمی رییس مرکز سیمافیلم علی‌رغم توافقات قبلی، از من خواست کار را برای پخش در عید ۹۸ آماده کنم.»

کارگردان «زیر تیغ» در ادامه درباره سریال «الف ویژه» گفت: «با کم‌کردن قسمت‌ها موافقت نکردم و در ادامه پیشنهاد شد کار برای ماه رمضان آماده شود که این پیشنهاد را هم قبول نکردم. علتش هم واضح بود؛ «الف ویژه» سریالی پیچیده با قسمت‌های تاریخی و معاصر بود و پیش‌تولید آن حداقل شش‌ماه طول می‌کشید.»

محمدرضا هنرمند با اشاره به این نکته که در نهایت از حقوق کارگردانی خودم صرف‌نظر کردم، گفت: «کاری که یک سال‌ونیم عمر خود را روی آن گذاشتم، نابود شد و هزینه‌هایی که از بیت‌المال صرف شده بود، از بین رفت. پروژه را هم به کمال تبریزی سپردند.»

هنرمند در ادامه به انتقاد شدید از مدیریت سیمافیلم پرداخت و گفت: «متاسفانه دکتر کرمی در هر سمتی که بوده، عملکرد ضعیفی داشته و «الف ویژه» تنها یک نمونه از عملکرد اوست. من نمی‌دانم مسئول از بین رفتن این پروژه و سایر کارهای مهم در صداوسیما چه کسی است و قرار است سرانجام چه کسی پاسخگو باشد؟»