به گزارش افکارنیوز،

مسلماً در طول فصل هر تیمی دچار تغییر در ریتم نتیجه‌گیری شده و در نتیجه نوسان خواهد داشت، اما هر اندازه یک تیم مدعی کمتر دچار این نوسان و تغییرات منفی شود مطمئناً از ثبات بهتری هم برخوردار خواهد شد و در نتیجه می‌تواند در نتیجه‌گیری مطلوب موفق‌تر باشد.

اخبار ورزشی-با این حساب می‌توان گفت این اوج و فرود تیم‌ها در طول فصل یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در جایگاه هر تیمی در جدول رده‌بندی است، اما آیا می‌دانستید این اوج و فرود‌ها برای قهرمان لیگ (پرسپولیس) به چه نحوی بوده است؟

۱- اوج و بهترین عملکرد پرسپولیس

بعد از باخت سپاهان در هفته بیستم و لغزشی که این تیم در این مقطع زمانی داشت پرسپولیسی‌ها به خود آمدند و توانستند بهترین ریتم امتیازگیری خود را از هفته بیست و دوم آغاز کنند و طی چهار هفته متوالی چهار پیروزی متوالی را تا پایان هفته بیست‌وپنجم رقم بزنند و ۱۲ امتیاز از این ۴ بازی خود و به ترتیب برابر سپیدرود رشت، استقلال تهران، پیکان و سایپا و به ترتیب با نتایج ۳ بر یک، یک بر صفر، ۲ بر صفر و ۳ بر ۲ به دست بیاورند. لازم به یادآوری است که این اوج عملکرد سرخ‌ها از پایان سال ۹۷ یعنی تاریخ ۲۵ اسفند آغاز شد و در ۲۴ فروردین ۹۸ طی حدود یک ماه ادامه پیدا کرد.

۲- ضعیف‌ترین مقطع در عملکرد پرسپولیس

بعد از ثبت بهترین دوران و عملکرد پرسپولیس، روز‌های بد این تیم بلافاصله از راه رسید و شاگردان برانکو در آن مقطع به یک‌باره دچار ضعف شدیدی شدند و بدترین و ضعیف‌ترین عملکرد خود را از نظر امتیازی رقم زدند. این زمان حد فاصل هفته بیست‌وششم تا بیست‌ونهم و طی ۴ هفته بود.

در این زمان که به نوعی لیگ به اوج خود رسیده بود افت سرخپوشان از راه رسید و در کارنامه صدرنشین لیگ ۴ تساوی در ۴ مسابقه‌اش ثبت شد که طی آن پرسپولیس دو بار برابر نمایندگان اصفهان و دو بار هم برابر نمایندگان تبریز به تساوی رسید که ابتدا در تاریخ ۲۸ فروردین مقابل ذوب‌آهن و سپس در تاریخ ششم اردیبهشت مقابل سپاهان دو تساوی صفر – صفر متحمل شد. در تاریخ ۱۱ اردیبهشت و بعد هم در تاریخ ۲۱ اردیبهشت مقابل تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز دو تساوی یک – یک را رقم زد تا این گونه بدترین مقطع زمانی پرسپولیس در زمینه نتیجه‌گیری رقم بخورد.