رکوردشکنی فولکس‌واگن ID.R در گوودوود


رکوردشکنی فولکس‌واگن ID.R در گوودوود

پادشاه جدید فستیوال سرعت گوودوود فولکس‌واگن ID.R است. البته اگر افراد حاضر در این گردهمایی مشغول قهوه خوردن بوده باشند به احتمال زیاد لحظه‌ی رکوردشکنی این خودرو را از دست داده‌اند چراکه رومین دوماس راننده‌ی این خودروی مسابقه‌ای مسیر مسابقه را تنها در عرض 41.18 ثانیه طی کرده که رکورد جدیدی برای این مسابقات می‌باشد.... The post رکوردشکنی...

پادشاه جدید فستیوال سرعت گوودوود فولکس‌واگن ID.R است. البته اگر افراد حاضر در این گردهمایی مشغول قهوه خوردن بوده باشند به احتمال زیاد لحظه‌ی رکوردشکنی این خودرو را از دست داده‌اند چراکه رومین دوماس راننده‌ی این خودروی مسابقه‌ای مسیر مسابقه را تنها در عرض 41.18 ثانیه طی کرده که رکورد جدیدی برای این مسابقات می‌باشد.

رکوردشکنی فولکس‌واگن ID.R در گوودوود
همان‌گونه که مشاهده می‌کنید فولکس‌واگن از ثبت این رکورد بسیار خوشحال است. شایان‌ذکر است رکورد پیشین این مسابقات در سال 1999 و توسط نیک هایدفیلد و با زمان 41.6 ثانیه ثبت شده بود. البته آن خودرو مک لارن MP4/13 بود که در مسابقات فرمول 1 حضور داشت. خودروی مک لارن قدرت حدود 780 اسب بخاری داشت اما در مقابل باید گفت فولکس‌واگن قدرت حدود 670 اسب بخاری داشته و البته وزن آن حدود دو برابر مک لارن بوده است.

رکوردشکنی فولکس‌واگن ID.R در گوودوود
پس فولکس چگونه چنین رکورد قابل‌توجهی را ثبت کرده است؟ به‌طور خلاصه باید گفت این خودروی الکتریکی به منظور حضور در این رویداد تنظیم شده است. فولکس برای سبک کردن این خودرو برخی از باتری‌ها را حذف کرده است. همچنین از لاستیک‌های نرم بریجستون برای ایجاد حداکثر چسبندگی استفاده شده است.

رکوردشکنی فولکس‌واگن ID.R در گوودوود
یکی از جذابیت‌های این خودروی الکتریکی گشتاور آنی پیشرانه‌های الکتریکی است که شتاب‌گیری فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

رکوردشکنی فولکس‌واگن ID.R در گوودوود


البته فستیوال گوودوود هنوز تمام نشده هرچند احتمال دارد آب‌وهوای این چند روز مسابقه از شرایط ایده‌آل فاصله داشته باشد؛ اما احتمال دارد که تیم فولکس‌واگن دوباره به پیست بازگشته و چند دهم ثانیه‌ای را هم از رکورد خود کمتر کنند.
[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ با تو خودمونیم من ته دیوونگیم من