اتهام عجیب به بیرانوند ؛ بیرو عامل نیامدن مرد محبوب به پرسپولیس؟


قلیچ در صفحه شخصی خودش طی روزهای اخیر ویدیوهای زیادی منتشر کرده. او انتقاد شدیدی به مسئولان باشگاه و البته علیرضا بیرانوند دارد. نوشته اتهام عجیب به بیرانوند ؛ بیرو عامل نیامدن مرد محبوب به پرسپولیس؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتهام عجیب به بیرانوند ؛ بیرو عامل نیامدن مرد محبوب به پرسپولیس؟

سیدی سفارش شده بیرانوند است؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | ۷:۰۰
اتهام عجیب به بیرانوند ؛ بیرو عامل نیامدن مرد محبوب به پرسپولیس؟

قلیچ در صفحه شخصی خودش طی روزهای اخیر ویدیوهای زیادی منتشر کرده. او انتقاد شدیدی به مسئولان باشگاه و البته علیرضا بیرانوند دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از مطرح شدن اسم احمدرضا عابدزاده به عنوان یکی از گزینه‌های حضور روی نیمکت پرسپولیس در قامت مربی دروازه‌‌بان‌ها، مسئولان باشگاه پرسپولیس کسی را برای این سمت انتخاب کردند که کمتر کسی انتظار داشت. محسن سیدی که طرفداران تا پیش از انتخاب زیاد از او شناخت نداشتند و بعد از حضور در تمرین پرسپولیس مشخص شد که رسما کار خودش را شروع کرده. سیدی که سابقه حضور در نفت تهران و سپیدرود رشت را دارد، در باشگاه تهرانی زمانی مربی دروازه‌بان‌های گلر اول پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند بود.

بعد از این انتخاب سیفی هجمه‌های زیادی در فضای مجازی به او که حتی هنوز کارش را جدی شروع نکرده وارد شد. این هجمه‌ها بیشتر از سمت وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس بود.

قلیچ در صفحه شخصی خودش طی روزهای اخیر ویدیوهای زیادی منتشر کرده. او انتقاد شدیدی به مسئولان باشگاه و البته علیرضا بیرانوند دارد. به نظر، قلیچ از انتخاب نشدن خودش یا سایر پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به شدت گله دارد و همین باعث شده این روزها این طور به قرمزها بتازد.

وحید قلیچ که از قبل هم سابقه درگیری لفظی با بیرانوند را داشت، ادعا کرده سیدی به دلیل ارتباط نزدیک با بیرانوند سفارش شده این دروازه‌بان است و گلر پرسپولیسی‌ها باید در این زمینه پاسخگو باشد.

قلیچ امروز در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم هم دوباره ادعای خودش را مطرح کرده و گفته این اتفاق در خصوص بیرانوند نمونه بارز بازیکن‌سالاری است.

البته که برخی از طرفداران هم در خصوص سیدی قضاوت‌های منصفانه‌ای دارند و می‌گویند باید اجازه داد کار او با پرسپولیس شروع شود و همین که دروازه‌بان اصلی تیم با او راحت است شاید خودش یک اتفاق خوب باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار