به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کریم بوستانی، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و حضور استراماچونی به خبرنگار برنا گفت: استراماچونی مربی کارنامه داری است و تو باشگاه بزرگی مثل اینترمیلان کار کرده و خوشبختانه این مربی جوان است و از انگیزه کافی برخوردار است و باید همه به او کمک کنیم و فرصت بدهیم تا بتواند تیم را به موفقیت برساند.

وی افزود: استقلال بعد از آقای قلعه نویی در لیگ جامی نگرفته و مهمترین خواسته هواداران این است که تیم در جام گرفتن نباید از رقیب سنتی اش عقب بماند و نمی توان این موضوع را کتمان کرد که انتظارات هواداران زیاد است و در عین حال باید ابزار کافی نیز برای این مهم فراهم باشد.

بوستانی در ادامه با اشاره به خرید چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات توسط تیم استقلال اظهار داشت: در نقل انتقالات طبیعی است که برخی بازیکنان از تیم جدا شوند و برخی بازیکنان هم جذب، نباید فراموش کنیم که اسم های بزرگ تضمین کننده گرفتن جام نیستند، البته باید بازیکنان مناسبی جایگزین نفراتی جدا شده بشوند و امیدوارم تکلیف بازیکنان تاثیرگذاری مثل پژمان منتظری و روزبه چشمی هم زودتر مشخص شود. به هرحال من امیدوارم و آرزو می کنم استقلال یکی از بهترین نتایج خود را در این فصل بتواند رقم بزند.

سرمربی سابق استقلال خوزستان در پایان عنوان کرد: نمی دانم چه سیاستی را سال پیش در نظر گرفتند که آنقدر دست،دست کردند تا 6 امتیاز از ما کم شود و آن اتفاقات رخ دهد و تیم به لیگ یک سقوط کند. به هرحال امیدوارم کادر مدیریتی جدید آقای بختیاری و دوستانشان و کادر فنی جدید بتوانند دوباره تیم را احیا کنند و سال آینده آبی پوشان خوزستانی را در لیگ برتر ببینیم.