عکس ؛ سرمربی پرسپولیس آمادگی اش را به رخ کشید !


سرمربی جدید پرسپولیس پابه‌پای پرسپولیسی ها مشغول انجام تمرین است. نوشته عکس ؛ سرمربی پرسپولیس آمادگی اش را به رخ کشید ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ سرمربی پرسپولیس آمادگی اش را به رخ کشید !

کالدرون همراه با سرخ ها وزنه زند!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۵
عکس ؛ سرمربی پرسپولیس آمادگی اش را به رخ کشید !

سرمربی جدید پرسپولیس پابه‌پای پرسپولیسی ها مشغول انجام تمرین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون به شکلی با پرسپولیسی‌ها تمرین می‌کند که انگار مدیریت باشگاه به جای جذب سرمربی جدید، اقدام به انتخاب یک بازیکن خارجی برای تیم کرده اند!

کالدرون در تمام آیتم‌های تمرینی، پابه پای بازیکنانش فعالیت می‌کند. از نرم دویی گرفته تا، تمرینات کششی و سرعتی، کار‌های تاکتیکی، آقاوسط، تنیس فوتبال و… امروز هم همراه با بازیکنانش، وزنه زد تا نشان بدهد انگیزه‌های فراوانی دارد.

بدن روی فرم آقای سرمربی در کنار امکانات خوب، بازیکنان باانگیزه و شرایط ایده‌آل پرسپولیس نیز روی کار کالدرون تاثیر مثبت گذاشته تا او، این طور به همراه شاگردانش تمرینات را دنبال کند.

گفتنی است هیچ یک از مربیان اخیر پرسپولیس، چنین روحیه ای نداشتند که همراه با بازیکنان، تمرینات تاکتیکی و کار با وزنه را دنبال کنند؛ برانکو، درخشان، دایی، گل محمدی، مانوئل ژوزه، دنیزلی، استیلی و… از این رو، فعالیت بدنی کالدرون از نگاه بازیکنان پرسپولیس و خبرنگاران جالب به نظر می رسد.

عکس ؛ سرمربی پرسپولیس آمادگی اش را به رخ کشید !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟